Főoldal Filmek A Warner Bros. Discovery rengeteg felhasználót bukott a Max indulásával
Filmek

A Warner Bros. Discovery rengeteg felhasználót bukott a Max indulásával

A Warner Bros. Discovery negyedéves jelentéséből kiderült, hány millió felhasználót bukott a Max.

376
Max

A Max, a Discover+ és az HBO összesen 1,8 millió előfizetőt veszített a június 30-ig tartó három hónapban – jelentette be a Warner Bros. Discovery. A vállalat idén májusban indította el az új kombinált szolgáltatását, és a számok a alapján nem úgy indult a Max, ahogy azt szerették volna. A szolgáltatás egyébként jövőre Európába és Magyarországra is megérkezik.

A globális előfizetőszám a március végi 97,6 millióról június végére 95,8 millióra csökkent, miközben a Warner Bros. Discovery május 23-án indította el az Egyesült Államokban az új Max nevű streaming szolgáltatását.

A vállalat legutóbbi pénzügyi jelentésében David Zaslav elnök-vezérigazgató hangsúlyozta, hogy a Maxot is magába foglaló, közvetlenül a fogyasztóknak szóló üzletág “jóval” a vállalat pénzügyi előrejelzései előtt jár. Na most ennek ellenére a Warner Bros. Discovery második negyedéves bevételei 4%-kal, számszerűsítve 10,3 milliárd dollárra csökkentek, a veszteség pedig 1,24 milliárd dollárra duzzadt.

A televíziós bevételek szintén csökkentek, ami részben a CW televíziós csatorna kevesebb sorozatának és a Warner Bros. Discovery tulajdonában lévő más platformokon értékesített sorozatok csökkenő számának tulajdonítható. A videójátékokból származó bevétel is elmaradt az előző évi negyedéves jelentéstől, ami kiugró volt a Lego Star Wars: The Skywalker Saga megjelenésével. Az otthoni és a mozis bevételek szintén csökkentek az egy évvel ezelőtti jelentéshez hasonlítva, ami nem túl meglepő, hiszen az elmúlt időben meglehetősen rosszul muzsikálnak a stúdió filmjei, noha a Barbie kivétel.

A Warner Bros. Discovery nem tért ki a Flash: A Villám gyenge bevételére, amely mindössze 268 millió dolláros bevétellel zárt a kasszáknál, de azt kijelentették, hogy a stúdió filmjei “következetlenek” voltak. A Barbie július végén jelent meg, azóta pedig a Matel bábuja megállíthatatlan a kasszáknál, több rekordot is megdöntött a Margot Robbie és Ryan Gosling főszereplésével készült film. A film bevétele csak a következő negyedéves beszámolóban érzékelteti majd hatását.

HBO Max
Szerző
Kévés Bence Mihály

Imádok elveszni a filmek és sorozatok világában, ahol minden jelenet egy új kaland, és minden karakter egy új barát. Nálam mindig forog a “lejátszás” gomb.

Szólj hozzá!

Közelgő események

Még több a témában...

The Last of Us
Sorozatok

A The Last of Us egyik szereplőjét sokkal jobban imádják a rajongók, mint a videójátékban

A The Last of Us sorozat-adaptációja lehetőséget ad változtatásokra és részletek kibontására.

The Last of Us
Sorozatok

Rekorddal tért vissza: 5,3 millióan nézték a The Last of Us 2. évadának premierjét

A The Last of Us második évadának nyitóepizódja túlszárnyalta az első évad...