Wide Screen
Image default
Játékok

A Lucasfilm egy igen más fajta Star Wars játékot szeretett volna, mint ami megvalósult

Konkrétan nem egy jedit irányítottunk volna az eredeti tervek szerint.

Konkrétan nem egy jedit irányítottunk volna az eredeti tervek szerint.

A méltán sikeres, legutóbbi Star Wars játékról, melyet mi is teszteltünk, érdekes infók láttak napvilágot egy interjúban. A Lucasfilm eredetileg jobban szeretett volna sugárvetőket használni egy fps stílusú játékban, tudtuk meg Stig Amussen rendezőtől. Az IGN Unfiltered legutóbbi adásában Ryan McCaffrey ült le beszélgetni Amussen-nel, ahol elárulta, hogy kristálytisztán tudták mit szeretnének az új játékból kihozni, amikor leültek tárgyalni a Lucasfilm-mel.

“Jedikről, fénykardokról és az erőhasználatról akarunk játékot készíteni.” Jelentette ki Amussen és érzete ahogy megfagy a levegő a meetingen.

Erre némi szemforgatás után a Lucasfilmes fejesek megkérdezték, hogy nem lenne-e kedvük inkább egy shooter-t csinálni. Persze a rendező nem tágított és kitartott az eredeti ötlet mellett, annak ellenére, hogy a stúdió még a jedi szó használatát sem igazán preferálta. A kezdeti véleménykülönbségek ellenére csak elkészült ez a szuper játék és igazán hálásak lehetünk mindkét stúdiónak, mert a végeredmény bizony igazán kecsegtető lett.

Még több a témában...

A Disney törölheti a Star Wars-folytatástrilógiát, miután Kathleen Kennedy 2021 év végén távozik a Lucasfilm éléről?

Kévés Bence Mihály

Alapjaitól kezdi újra a Ubisoft a Skull & Bones fejlesztését

Sinka Tamás

JÁTÉKTESZT: Ghost of Tsushima

Sinka Tamás

Úgy tűnik, hogy Adblock kiegészítőt használsz, blokkolod a hirdetéseket.

Segítsd a munkánkat azzal, hogy engedélyezed a weboldalon megjelenő hirdetéseket.

Zárd be, ha nem szeretnél támogatni minket | Segítség? Kapcsolat