Wide Screen
Image default
Játékok

A Lucasfilm egy igen más fajta Star Wars játékot szeretett volna, mint ami megvalósult

Konkrétan nem egy jedit irányítottunk volna az eredeti tervek szerint.

A méltán sikeres, legutóbbi Star Wars játékról, melyet mi is teszteltünk, érdekes infók láttak napvilágot egy interjúban. A Lucasfilm eredetileg jobban szeretett volna sugárvetőket használni egy fps stílusú játékban, tudtuk meg Stig Amussen rendezőtől. Az IGN Unfiltered legutóbbi adásában Ryan McCaffrey ült le beszélgetni Amussen-nel, ahol elárulta, hogy kristálytisztán tudták mit szeretnének az új játékból kihozni, amikor leültek tárgyalni a Lucasfilm-mel.

“Jedikről, fénykardokról és az erőhasználatról akarunk játékot készíteni.”

Jelentette ki Amussen és érzete ahogy megfagy a levegő a meetingen.

Erre némi szemforgatás után a Lucasfilmes fejesek megkérdezték, hogy nem lenne-e kedvük inkább egy shooter-t csinálni. Persze a rendező nem tágított és kitartott az eredeti ötlet mellett, annak ellenére, hogy a stúdió még a jedi szó használatát sem igazán preferálta. A kezdeti véleménykülönbségek ellenére csak elkészült ez a szuper játék és igazán hálásak lehetünk mindkét stúdiónak, mert a végeredmény bizony igazán kecsegtető lett.

Még több a témában...

Megjelenési dátumot kapott a Those Who Remain

Fonyódi Dávid

Új platformon hódít a Yakuza 0

Fonyódi Dávid

Bárki lehet Predator egy kicsit, ráadásul ingyen

Sinka Tamás

A weboldalon cookie-kat használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. Elfogad Tovább

Úgy tűnik, hogy Adblock kiegészítőt használsz, blokkolod a hirdetéseket.

Segítsd a munkánkat azzal, hogy engedélyezed a weboldalon megjelenő hirdetéseket.

Zárd be, ha nem szeretnél támogatni minket | Segítség? Kapcsolat

Kövess minket a Facebookon