Alig egy hónapja írtunk arról, hogy a Disney+ streamingszolgáltató előfizetőinek száma elérte a 95 milliót, ami az eredeti előrejelzést is felülmúlta. Kezdetben úgy számolt a Disney, hogy az első négy év alatt érik el a 90 milliót. A januári jelentés után fontos mérföldkőhöz ért a szolgáltatás. A legújabb felmérés szerint a platform átlépte a bűvös 100 millió előfizetőt, amire mindössze csak 16 hónapra volt szüksége a 2019. november 12-ei rajt után.
Bob Chapek, a Disney elnök-vezérigazgatója jelentette be az örömteli hírt kedden, a részvényeseinek megtartott találkozón:
A Disney+ óriási sikere – ami mára átlépte a 100 millió előfizetőt – arra ösztönöz bennünket, hogy még ambiciózusabbak legyünk, és jelentősen növeljük beruházásokat a magas színvonalú tartalmak fejlesztésébe. Valójában évente több mint 100 új címet tűztünk ki célul, ideértve a Disney Animation, a Disney élőszereplős, a Marvel, a Star Wars és a National Geographic tartalmakat. Közvetlenül a fogyasztói üzletágunk a cég legnagyobb prioritását élvezi, és robusztus tartalmak a további gyarapodást fogja ösztönözni.
Bob Chapek
A Disney+ jelenleg már 59 országban elérhető, és hamarosan újabb országokban és régiókban válik elérhetővé majd, köztük Magyarországon is. Ettől a terjeszkedéstől még nagyobb ütemben növekedhet az előfizetők száma. A világ legnagyobb streamingszolgáltatója, a Netflix év elején jelentette be, hogy az elmúlt évekhez képest a pandémiának köszönhetően hatalmasat ugrott az érdeklődés a szolgáltatás iránt. Ez is fontos szerepet játszott abban, hogy 200 millióra nőtt az előfizetők száma.
A filmipar átalakulóban van, a nagy stúdiók belátták, hogy több lábon kell állniuk, ha a jövőben szeretnének egy hasonló nehéz időszakot túlélni. Nem volt jellemző a nagy költségvetésű filmek és sorozatok készítése a Netflixre, de ebben is változás történt. Akár a 200 milliós büdzséből gazdálkodó alkotásokkal is találkozhatunk a jövőben, s a cég elmondása szerint 2021-ben minden hétre jut majd valami film és sorozat.
Szólj hozzá!