A Warner Bros. számos előnyt felsorolt, hogy a mozik mellett miért választották az HBO Max streamingszolgáltatót a Wonder Woman 1984 bemutatójára. Hónapok óta mentek a találgatások arról, hogy mikor és hol fogják bemutatni a filmet, míg végül tegnap a stúdió bejelentette, hogy online és mozikban is be fogják mutatni a filmet december 25-én. A rajongók örömmel fogadták a döntést, hogy egy év után végre megnézhetik a folytatást, ugyanakkor mindenki arra kíváncsi most, hogy ez milyen hatással lesz a mozitermekre.
A WarnerMedia elnök-vezérigazgatója, Jason Kilar publikált egy cikket erről, amiben hosszasan magyarázta, hogy a Wonder Woman 1984 bemutatójánál miért kombinálták a mozis és a digitális bemutatót, ami a legjobb döntés mindenki számára.
Úgy gondoljuk, hogy számos előnnyel jár ez a döntés. Az első és legfontosabb előnye, hogy a rajongók példátlan választási formulához jutnak az első naptól kezdve. A második előny a mozik számára, mivel egy nagyon várt filmmel készülhetnek egy fontos időszakra, miközben figyelembe veszik a szükséges óvintézkedéseket. Úgy gondoljuk, hogy kreatív partnereink és mi magunk is profitálni fogunk ebből a döntésből, rajongói válaszként ebben a formulában mind a mozikban, mind pedig az HBO Maxon az Egyesült Államokban.
Miközben Kilar próbálta kihangsúlyozni, hogy a hozott döntés mindenkinek kedvezhet, de kár szépíteni a tényt, hogy a film jóval kevesebb pénzt hoz majd a stúdiónak, ahogy láttuk a Tenet esetében is. A jelenlegi körülmények mellett azonban ez volt az egyik lehetőség, a második pedig az újbóli halasztás lett volna, ami újabb költségeket vont volna maga után. A 007 Nincs idő meghalni című filmnél már kiderült, hogy havi 1 millió dollárba kerül a stúdiónak, hogy eltolta a bemutatót, ezt szerette volna elkerülni a Warner most.
A Tenet után a stúdió hozzáállása is változott, máshogy állnak a végelszámoláshoz, mellette pedig nagyszerű lehetőség nyílik számukra is, hogy a Disney mintáját követve ők is kipróbálják az online premiert. Kíváncsian várják, hogy ezzel az új modellel hány előfizetőt sikerül meggyőzni a streamingszolgáltatók mellett.
Szólj hozzá!