Csak néhány napra vagyunk a 54. Super Bowl döntőjétől, és ahogy az elmúlt években már megszokhattunk, rekord összeget kérnek idén is egy videóért.
Minden évben elmondjuk, hogy mennyire mélyen a zsebébe kell nyúlnia valakinek, ha reklámfelületet kíván vásárolni a Super Bowl idejére. Így tett most a Disney és a Universal Pictures stúdió is, hiszen egy harminc másodperces reklámvideóért csaknem 5,6 millió dollárt kellett fizetni, és így már érthető, hogy egyes stúdiók miért döntöttek úgy, hogy inkább kihagyják a 2020-as sporteseményt.
A The Hollywood Reporter értesülései szerint sokan nem várják meg a vasárnap estét, és már hétvége folyamán bemutatják a tévészpotot, melyek a fokozott érdeklődésre való tekintettel majdnem akkora slágernek számítanak majd, mintha a Super Bowl idején sütötték volna el őket.
Jelen állás szerint a Disney és a Universal Pictures az egyetlen stúdió, akik bevásárolták magukat a Super Bowl szüneteibe, szemben a Paramount Pictures stúdióval, aki ugyan készül egy Top Gun: Maverick ízelítővel, de ők nem várják meg az amerikai futball-bajnokság fő eseményét, mert már az azt megelőző felvezető műsorban bemutathatja, bár ezt hivatalosan még nem erősítették meg. Amit eddig tudunk, hogy a Hang nélkül 2., a Sonic: a sündisznó és a The SpongeBob Movie: Sponge on he Run filmek is rivaldafénybe kerülnek hétvégén.
A Universal természetesen a Halálos iramban franchisera hegyezi ki a hétvégét (pénteken megérkezik a várt előzetes, amihez teasert tegnap kaptunk), de a Minions: The Rise of Gru is felvezetőt kaphat. Sajnos azonban sem a Warner Bros., sem pedig a Sony Pictures nem készül, ők kihagyják a teljes őrületet.
A Disney várhatóan a Mulan, a Fekete Özvegy, az Előre és a Lelki ismeretek alkotásokkal készül, de ahogy arról már pletykáltak, talán a WandaVision és a The Falcon and the Winter Soldier Disney+ sorozatokból is megmutatják az első képkockákat.
Szólj hozzá!