Nagyon kevés fejlesztővel mentette meg a Massive a The Division 2 játékot a megszűnéstől

A cél az volt, hogy valami nagyobbat és tartósabbat alkossanak.

Faragó Dániel
Olvasási idő: 3 perc
Forrás: Ubisoft

A Ubisoft és a Massive Entertainment nemrég közölték, hogy a Tom Clancy’s The Division 2 hamarosan új játékmódot, szezonokat és tartalmakat kap, így még évekig el van látva újdonságokkal. A 2019-ben megjelent online looter-shootert azonban a megszűnés fenyegette, mivel a Ubisoft nem volt vele elégedett. A kiadót viszont meggyőzte az első kiegészítő sikere és ugyan nagyon kis létszámmal, de belevágtak, hogy hosszú távon támogassák a szoftvert. Erről osztott meg érdekes infókat a Massive egyik fejlesztője.

Egy mikrocsapattal mentették meg a The Division 2-t

Elég ütős ütemtervet publikált a Ubisoft a Gamescomon, amikor felvázolták, hogy milyen tartalmak várhatók a The Division 2-ben az elkövetkezendő években. A játék hosszú idő után kapott újra sztori DLC-t idén májusban Battle for Brooklyn címmel. Hamarosan pedig az új szezonok mellett érkezik egy Survivors mód is, amellyel Washington D.C. is hóba borul, megidézve az első részt.

A The Division 2 viszont nem volt mindig ilyen jó helyzetben. Erről osztott meg infókat a Massive Entertainment egyik fejlesztője, Palle Hoffstein az X-en, írta meg az MP1st portálja. A The Division 2 ugyan egy jó folytatás volt 2019-ben, de alulmúlta az első rész számait, a Ubisoft pedig meg akarta szüntetni a támogatását is. A 2020-as Warlords of New York kiegészítő óriási sikere viszont meggyőzte a kiadót, hogy ne engedjék el a játékot és hosszú távon támogassák.

„Amikor néhányan egy kis csapatot alkottunk a TD2 újjáélesztésére, egyáltalán nem érdekelt, hogy még egy-két évet hozzáadjak, csak azért, hogy a játék ismét megszűnjön. A cél, amit el tudtunk érni, az volt, hogy valami nagyobbat és tartósabbat építsünk. Ez örömteli látvány, de még mindig sok minden van, amit meg akarunk valósítani” – mondta Hoffstein az X-en.

A fejlesztő a játék mostani állapota alapján tekintett vissza a kezdetekre, amely egyáltalán nem volt zökkenőmentes. Gyakorlatilag a nulláról kellett újratervezni a játék tartalmi támogatását és ehhez a Ubisoft és a Massive nagyon kevés embert adott.

„Öten voltunk, akik újraindították a Division 2-t. Öten! Mit gondoltunk?” – zárta Hoffstein.

Igazi médiafranchise lett a The Division

A Massive tehát mindössze öt fejlesztőt állított rá a projektre, amely aztán persze nagyobb csapattá nőtte ki magát. A The Division 2 életben tartása és sikere jól mutatja, hogy ebben a franchise-ban van jövő.

A stúdió ugyan felsült az Avatar: Frontiers of Pandora és Star Wars Outlaws játékokkal, de a The Divisiont képesek voltak tovább ápolni. A Ubisoft pedig számol is a franchise-zal hosszú távon. A Massive már dolgozik a The Division 3-ik részén, miközben jön a mobilos The Division Resurgence és az új tartalmak a Division 2-be. Tervben volt egy filmes adaptáció is a Netflixen, de erről nem hallottunk semmit az elmúlt 5 évben, ahogy számos könyv és képregény is érkezett a The Division apokaliptikus univerzumába.

Tom Clancy's The Division 2
Forrás: Ubisoft

Wide Screen Logo

Cikk megosztás
×