Pletyka erősít rá, hogy miért nem jön jelen generációra is a Resident Evil Village

Egyszerűen kevés volt már a teljesítmény, amit a jelenlegi generációból ki tudtak sajtolni.

A múlt héten kaptunk egy kis betekintést, hogy mégis mire kell számítanunk a nextgen Resident Evil Village kapcsán. A következő generációs horror cím azonban életciklusa során valószínűleg nem csak az érkező konzolokon, hanem a jelenlegi platformokon is tiszteletét tette volna. Erre pedig nem más mint az amúgy is gyakran elég pontos infókkal jelentkező AestheticGamer aka Dusk Golem a twitterén hívta fel a figyelmet.

A fenti tweetekből láthatjuk, hogy valóban volt egy szakasz amikor a projekt párhuzamosan futott a két generáción. Azonban az öregecske hardver már nem tudta megfelelően kiszolgálni az új szoftver igényeit. Ennek eredményeként pop-up hibák és egyéb grafikai problémák adódtak, mely korlátot szabott a megvalósítás színvonalának. Így a fejlesztőknek a magasabb minőség érdekében el kellett hagyniuk a korábbi hardvert. Ez által valósághűbb élményt generálva a játékosoknak, természetesen töltőképernyők nélkül.

Total
3
Shares
Previous Article
Star Wars: Lázadók

Dave Filoni ezúttal a 66-os parancs logikai bakijára adott kézenfekvő magyarázatot

Next Article
Indiana Jones 5.

Ismét forgatókönyvíró nélkül maradt az Indiana Jones 5

Related Posts
Wide Screen YouTube