Dzsungeltúra

Mennyire kezdett erősen a Dzsungeltúra a mozikban és a Disney+ streamingszolgáltatón? Kell nagyobb hajó neki?

Az első héten erősen kezdett, de megmarad a hétre is a lendület?

Múlt héten világszerte bemutatták Dwayne Johnson és Emily Blunt közös új filmjét, a Dzsungeltúrát a mozikban és a Disney+ streamingszolgáltatón. A film nyitóhétvégén 34,2 millió dollárral zárt a jegypénztáraknál a mozikban, amivel nyert Észak-Amerikában. A filmet a klasszikus mozis bemutató mellett úgynevezett Premier Access formában elérhetővé tette a Disney, ami szintén jól teljesített, csaknem 30M dollárt árultak belőle. Ha a nemzetközi jegypénztárak forgalmát nézzük, akkor a film 27,6 millióval indított, ami azt jelenti, hogy a globális összbevétel 90 millió dollárra rúgott.

A Disney sajtóközleményben megosztott egy hírt, miszerint továbbra is kitartanak a hibrid-modell mellett, és továbbra is arra összpontosítanak, hogy ebben a példátlan időben választási lehetőséget kínáljanak a rajongóknak és a családoknak, hogy a mozikban, vagy online szeretnék megtekinteni ezeket az új filmeket. Ez gyakorlatilag üzenet a múlt héten kirobbant hírre, amiben Scarlett Johansson beperelte a Disneyt, amiért a stúdió pontosan azon a napon tette elérhetővé a filmet online, mint amikor bemutatták a moziban.

Dzsungeltúra

Erősen kezdett a Dzsungeltúra, bár nem tudta túlszárnyalni a Fekete Özvegy erős kezdését, ami nyitóhétvégéjén 80M dollárt hozott a mozikból és 60M dollár a Premier Access után, de erősebben kezdett, mint az Emma Stone főszereplésével bemutatott Szörnyella című film a maga 21,5 millió dolláros nyitásával a tengerentúlon. Kíváncsian várjuk, az első hétvégéből mit tud átmenteni a második hétre a Dzsungeltúra legénysége.

A Variety megjegyzi továbbá, hogy a Dzsungeltúra költségvetése nagyjából 200 millió dollár, vagyis még messze vagyunk attól, hogy nyereségről beszéljünk. A jobb időkben, még a világjárvány előtti időkben általában az ilyen nagyköltségvetésű filmeknél legalább 500 millió dolláros bevételről szoktunk beszélni, hogy azt mondjuk a filmről, az nullszaldós, vagyis hogy a gyártási és marketing költség megtérüljön, és akkor még nem beszéltünk a profitról. Szóval nehéz helyzetben a Disney, de egyelőre az látszik, hogy a kasszasikereknél nem működik a hibrid-modell.

Total
20
Shares
Previous Article
Doctor Strange

A Doctor Strange az őrület multiverzumában írója arról beszélt, hogy miben lesz más a folytatás, mint az első rész

Next Article
Pókember

A Pókember: Nincs hazaút forgatási képén a falmászó Doctor Strangenek integet, a háttérben pedig egy szervezetre kapunk utalást

Related Posts

Ne maradj le a hírekről, kövess minket a Facebook-on is!