Wide Screen
Image default
Játékok

Jobban jártunk a DOOM reboottal, mint egy folytatással

A készítők vallottak arról miért is nem működött a Doom 4 koncepciója.

A készítők vallottak arról miért is nem működött a Doom 4 koncepciója.

Egy friss interjúban – melyben a hamarosan érkező DOOM Eternalról faggatták a fejlesztőket – derült fény arra, hogy végül miért döntöttek pár éve úgy, hogy adnak egy friss beöntést a szériának és kukázzák a készülő folytatást. Az ok egyszerű: a Doom 4 egyáltalán nem volt az előző részek méltó örököse. Call of Dutyt idéző kampánnyal és rengeteg átvezetővel egyáltalán nem volt doomos.

Hasonló okokról számolt be 2016-ban, a reboot megjelenése után a NoClip remek dokumentumfilmje is. A még előző generációra (PS3, Xbox 360) készülő játék képsorait megvizsgálva teljesen megérti az ember a döntést. Aki viszont netán többre is kíváncsi, az imént említett anyag mellett böngéssze át az Unseen64 vonatkozó gyűjtését is, akik pont a soha meg nem jelent cuccokról gyűjtenek össze mindent, ami fellelhető.

Még több a témában...

A PlayStation Store lebuktatta a Far Cry 6-ot

Szarka Roland

Ingyenes kiegészítőt kap a Superhot

Szarka Roland

A Sony 250 millió dollárt invesztált az Epic Games-be

Fonyódi Dávid

Úgy tűnik, hogy Adblock kiegészítőt használsz, blokkolod a hirdetéseket.

Segítsd a munkánkat azzal, hogy engedélyezed a weboldalon megjelenő hirdetéseket.

Zárd be, ha nem szeretnél támogatni minket | Segítség? Kapcsolat