A PlayStation brand más utakon lesz népszerűsítve idén is.
Tegnap az Experience PlayStation bejelentésének idején még nem volt biztos (csak sejthető), ami mára tény: a Sony 2019 után, idén sem vesz részt az egykor legnagyobbnak számított videojátékos seregszemlén. Mindezt a mértékadónak számító iparági lap, a GameIndustry.biz hasábjain erősítette meg a cég.
Az okokról szűkszavúan, de sokatmondóan nyilatkoztak csak, miszerint az E3 2020 nem találkozik azzal a vízióval, amit ők elképzeltek erre az esztendőre (a PS5 bejelentésére utalva). Ehelyett egy rakás más rendezvényen fognak részt venni és népszerűsíteni a brandet.
Ezzel az is bizonyossá vált, hogy már tavaly sem annak okán maradtak távol, mert nem tudtak volna mit mutatni. Az iparági pletykák igen komoly összetűzésekről szólnak, az pedig már csak olaj a tűzre, hogy a rendezvényt szervező ESA tavalyi bénázása során kiszivárogtatta a shown résztvevő újságírók személyes adatait.
Mindezek alapján lassan ki lehet jelenteni, hogy az egykor szebb napokat látott shownak lassan valóban leáldozik. Az okokat tavaly egy nagyobb cikkben tárgyaltuk már, illetve pár nappal ezelőtti véleménycikkünkben is több részlet elhangzott ezzel kapcsolatban.
Szólj hozzá!