Főoldal Játékok Érdekes húzócímek kerültek elő a LucasArts kincsesládájából
Játékok

Érdekes húzócímek kerültek elő a LucasArts kincsesládájából

A következő kis cikk a Star Wars Hungary partneroldalunkon jelent meg. Mutatjuk nektek azokat, amikkel talán soha nem találkozhatunk majd.

918

A következő kis cikk a Star Wars Hungary partneroldalunkon jelent meg. Mutatjuk nektek azokat, amikkel talán soha nem találkozhatunk majd.

Újabb érdekesnek hangzó címek kerültek elő a LucasArts titkos kincsesládájából. Egykoron ugyanis, mielőtt a stúdió végleg lehúzta volna a rolót, készült náluk akció-kalandjáték Chewbaccával, valamint a Rogue Squadron sötét oldali megfelelője, a Dark Squadron.

Mindkét játékot 2003-ban kezdték el fejleszteni, és végül egyik sem készült el. A legfrissebb információk szerint az akció-kalandjátékot maga George Lucas lőtte le, szerinte ugyanis nem volt túl jó ötlet Chewbaccát tenni egy játék főszereplőjének. A történet természetesen a szőrös szereplőt követte volna, aki a Star Wars harmadik és negyedik része között fejvadászkodással foglalkozik. Ebből kiderült volna, hogyan jutott el onnan, hogy a bolygóján, a Kashyykon szabadságharcosként küzdött, odáig, hogy Han Solo mellett a bűn útjára lépett. Végül ez a játék nem ment a kukába teljesen, ugyanis később ebből készült el a The Force Unleashed.

A Dark Squadron még talán ennél is érdekesebb. Ez egy teljesen kidolgozott birodalmi kampánnyal érkezett volna, ráadásul a két extra pályájában Darth Vadert irányíthattuk, akivel megakadályozhattuk volna a Halálcsillag felrobbantását, majd elpusztíthattuk volna a Lázadók bázisát a Yavin 4-en.

Végül aztán ebből a játékból annyi sem lett, mint a Chewbacca-féle változatból. De más is van. A fejlesztő Factor5 el akarta készíteni a Rogue Squadron Collectiont, az eredeti játékok felújított változatát Xboxra, és ezekbe a sorozat történetében először került volna online játéklehetőség. Miután a LucasArtshoz új vezetőség érkezett, ezt a projektet lelőtték, és kiadták utasításba, hogy a Factor5 inkább Nintendo Wii-re készítse el a felújított verziókat. Ebbe ráadásul bekerült volna az a fénykardos játékmód is, ami a Wii mozgásérzékelős kontrollerét használta volna. Ezen kívül az összes részt 60fps-es teljesítményre tervezték.

Aztán ebből sem lett semmi, ugyanis a Factor5 menet közben csődbe ment. Igaz, alakult egy új stúdió Whiteharvest néven, ami átvette a Rogue Squadron nevet, és folytatta a fejlesztést, azonban a Factor5 egykori alkalmazottai beperelték a LucasArtsot ki nem fizetett bérek és egyéb rosszaságok miatt, így végül a kiadó sosem tudta megjelentetni a felújított sorozatot.

Forrás: Star Wars Hungary

Szerző
Kévés Bence Mihály

A filmek és sorozatok varázslatos világába csöppentem, és az élet túl rövid ahhoz, hogy rossz filmeket nézzünk.

Szólj hozzá!

Budapest Comic Con

Közelgő események

Még több a témában...

CinemaCon Disney
Filmek

CinemaCon: A Walt Disney Studios bemutatója

Volt minden a Disney bemutatóján: majmok, szuperhősök, rajzfilmek, igaz történetek, borzongás.