Főoldal Filmek Box Office: Még az Oppenheimer sem tudta megállítani a rózsaszín műanyagbabát, a Barbie jött, látott, és győzött
Filmek

Box Office: Még az Oppenheimer sem tudta megállítani a rózsaszín műanyagbabát, a Barbie jött, látott, és győzött

Barbie uralta a mozikat hétvégén, de jól kezdett az Oppenheimer is a kasszáknál.

399
Barbie
Forrás: Warner Bros.

A Bosszúállók: Végjáték nyitóhétvégéje óta nem volt példa arra, hogy ennyire jól menjen a szekér a jegyeladásokban a nyitóhétvégén. Ezt az eredményt a Warner Bros. Barbie és a Universal Oppenheimer című filmjének köszönhetjük, mivel a Marvel Studios grandiózus fináléja után ennek a két filmnek sikerült külön-külön is átlépni a 80 millió dolláros nyitóhétvégét az Egyesült Államokban.

Összességében a két film, valamint a Mission: Impossible Leszámolás – Első Rész, és a Sound of Freedom című filmek közreműködésével a hétvégi összbevétel 300 millió dollár fölé emelkedett Észak-Amerikában. Ez a negyedik legmagasabb összbevételű hétvége a kasszák történetében, és ezt csak a Bosszúállók: Végjáték, a Bosszúállók: Végtelen háború és a Star Wars: Az ébredő Erő nyitóhétvégéje múlta felül.

Miután az elmúlt 12 hónapban több DC-filmmel is küszködött, a Warner Bros. legújabb filmje 155 millió dollárral nyitott a kasszáknál, ami egyben a stúdiónak az eddigi 5. legjobb kezdése volt az infláció mértékétől eltekintve a 100 éves fennállása alatt. A Warner rekordja 169,1 millió dollár, amelyet a Harry Potter és a Halál ereklyéi 2. rész 2011-ben állított fel.

Múlt héten nyitott Christopher Nolan történelmi drámafilmje, az Oppenheimer. Bár a film nem emelkedett olyan magasságokba, mint a Barbie, így is nagyszerű, 80,5M dolláros nyitóhétvégét tudhat magáénak a tengerentúlon. Nem tudni,hogy a rajongói mémeknek vagy a nagyszerű kritikáknak tudható be, de az Oppenheimer felülmúlta a John Wick: 4. felvonás 74 millió dolláros nyitását, és az idei év legnagyobb bevételt hozó R-besorolású filmje lett, és alig marad el a 10 legjobb R-besorolású mozifilm nyitóhétvégéjétől.

A Mission: Impossible Leszámolás – Első Rész iránt a kereslet 64%-kal esett vissza a nyitóhétvégéjéhez képest, és mindössze 19,5 millió dollárt forgalmaztak Tom Cruise új filmjétől múlt héten az Államokban, amiben valószínűleg nagy szerepet játszott az is, hogy a legújabb lehetetlen küldetés kiszorult az IMAX-termekből, helyére az Oppenheimer ugrott be, míg a Barbie a prémium formátummal szerelt termeket sajátította ki. Két hétvége alatt a Mission: Impossible 7. 118,7 millió dolláros amerikai és 273 millió dolláros nemzetközi bevételre tett szert.

Barbie
Szerző
Kévés Bence Mihály

A filmek és sorozatok varázslatos világába csöppentem, és az élet túl rövid ahhoz, hogy rossz filmeket nézzünk.

Szólj hozzá!

Közelgő események

Még több a témában...