Főoldal Filmek A Warner Bros. Japan elítéli az amerikai partner “meggondolatlan” Barbenheimer reakcióit
Filmek

A Warner Bros. Japan elítéli az amerikai partner “meggondolatlan” Barbenheimer reakcióit

A Warner Bros. japán kirendeltsége elítéli az amerikai stúdió reakcióit a rajongói mozgalomra.

216
Barbie
Forrás: Warner Bros.

A Warner Bros. Japan tegnap nyilvános közleményt adott ki, amelyben elítéli a Barbie hivatalos amerikai X/Twitter fiókját, amiért “meggondolatlan reakciók sorozatát” indította el azzal, hogy reagált a Barbenheimer rajongók posztjaira. Aki esetleg nem tudná, a Barbie és az Oppenheimer egyszerre jött ki a mozikban, és innen jön a Barbenheimer név.

A nyilatkozatot a Barbie-film japán fiókján tették közzé, ahol azóta több, mint 16 millió megtekintést ért el. A Deadline készített egy fordítást, miszerint a dokumentumban a következő áll: “Rendkívül sajnálatosnak tartjuk, hogy a Barbie-film amerikai főhadiszállásának hivatalos fiókja reagált a Barbenheimer-rajongók közösségi médiában megjelent bejegyzéseire. … Nagyon komolyan vesszük ezt a helyzetet. Arra kérjük az amerikai központot, hogy tegye meg a megfelelő lépéseket. Elnézést kérünk azoktól, akiket megsértett ez a meggondolatlan reakciósorozat. Warner Bros Japán.”

Különösen egy bejegyzés váltott ki vegyes érzelmeket a rajongók körében. A @DiscussingFilm nevű fiók egy Steve Reeves által készített rajongói Barbenheimer-plakátot osztott meg, amelyen Margot Robbie Barbie-ja mosolyog az Oppenheimer sztárja, Cillian Murphy vállán – mindezt úgy, hogy mögöttük egy nukleáris robbanás rajzolódik ki. Az amerikai Barbie-film Twitter-fiókja ezt kommentálta: “Emlékezetes nyár lesz”, amit egy csókos emoji és két szív követett.

https://twitter.com/barbiethemovie/status/1682208852874526723?s=61&t=yKyJxse5CP4Z137SLJvVng

Az egyik felháborodott felhasználó ugyanezzel a megjegyzéssel vágott vissza a stúdió bejegyzésére, csakhogy a felhasználó az 1945. augusztus 6-9. között Hirosima és Nagaszaki atombombázásának pusztító következményeit dokumentáló képeket tett közzé, majd zárásként az amerikai stúdió két emojiját szúrta be a tweet végére.

Az elmúlt napokban nagyot ment a #NoBarbenheimer mozgalom a közösségi felületen, különösen Elon Musk kezében lévő X-en. Kezdetben sokan még nevettek a képeken, de ahogy egyre több kép jelenik meg a rózsaszín játékbabáról és Christopher Nolan történelmi drámafilmjéről, a felhasználók továbbra is szidják a Barbie marketingcsapatát, amiért szerintük elnézik az érzéketlen vicceket egy történelmi tragédiáról.

A Barbie-filmet továbbra is augusztus 11-én mutatják be Japánban – három héttel később, mint az Egyesült Államokban. Az Oppenheimer még nem került a japán mozikba, annak ellenére, hogy világszerte július 21-én debütált. A filmet forgalmazó Universal még mindig nem erősítette meg, de nem is cáfolta, hogy a korhű darabot az országban is bemutatnák.

Szerző
Kévés Bence Mihály

A filmek és sorozatok varázslatos világába csöppentem, és az élet túl rövid ahhoz, hogy rossz filmeket nézzünk.

Szólj hozzá!

Közelgő események

Még több a témában...

Oppenheimer
Filmek

Hány millió dollár ütötte Christopher Nolan markát az Oppenheimer és az Oscar után?

Mennyi volt Christopher Nolan fizetése az Oppenheimer után, ami tarolt az idei...

Barbie
Filmek

Sok mindennek történnie kell, de Greta Gerwig megcsinálná a Barbie folytatását

A Barbie rendezője már nem ellenzi a folytatást, jöhet a folytatás?

Oscar
BREAKINGFilmek

Oscar 2024: Íme a nyertesek listája

Kiosztották a legjobb filmeknek járó díjakat. Ők lettek az Oscar 2024 nyertesei.