Egy éve mutatták be a Ragadozó-franchise előzményfilmjét, és miután mindenki elismerően nyilatkozott a Préda című filmről, sok rajongó teszi fel a kérdést, hogy mikor érkezik a folytatás? Dan Trachtenberg rendező lenyűgözte a Ragadozó- és horrorrajongókat az előzményfilmmel. Teljesen új megközelítést használtak, és bebizonyosodott, hogy nem kell a jelenben játszódnia a történetnek, akár a 18. századi amerikai vadon is jó terep lehet az idegen és az ember összecsapására.
Most, hogy a Préda igazolta, hogy a Ragadozó gyakorlatilag bármilyen lehet, milyen történetet főzhet ki Trachtenberg és társai legközelebb? A The Playlist interjúvolta meg a rendezőt, hogy mivel készülnek a folytatásra, amiről korábban már a főszereplőt alakító színésznőt is kérdezték.
Erről most még nem igazán mondhatok bármit, de annyit elárulhatok, hogy miközben befejeztük a filmet, nagyon izgalmas beszélgetéseket folytattunk. A stúdió, én, az író és a producerek arról beszélgettünk, hogy milyen őrült dolgokat csinálhatnánk legközelebb. Soha nem álltam le, senki sem állt le azzal, hogy milyen klassz dolgok jöhetnek a jövőben.
Dan Trachtenberg
Amikor arról kérdezték, hogy a következő Ragadozó-filmet a mozikban lesz látható, vagy streamelhető lesz, Trachtenberg nem kívánta kommentálni a kérdést, szóval ez még a jövő zenéje, hogy melyik platformon láthatjuk legközelebb az idegeneket.
A Préda több volt, mint az eredeti Ragadozó-film előzményfilmje: igazolta a koncepciót, hogy működőképes. Minden más Ragadozó-film megpróbálta lemásolni az első film szerkezetét: a Ragadozó sportot űzött abból, hogy katonai és rendvédelmi emberekre vadászott. A Préda volt az első olyan film, amiben teljesen új kontextusba helyezték a vadászatot a régi világban a modern katonai technológiák mellőzésével. Sőt, ennél is több volt, mivel ez volt a franchise első olyan produkciója, amiben a főszereplőt egy női karakter játszotta.
Maga a tény, hogy egyöntetűen elmondhatjuk a filmről, az elmúlt évek (talán az eredeti óta) legjobb Ragadozó-filmje volt, bizonyítja, hogy mennyire jól működik, amikor a koncepcióban nem ragaszkodnak az eredeti dolgokhoz, hanem hagyják az alkotókat, hogy valami újat próbáljanak ki.
Szólj hozzá!