A fejlesztők szerint az Xbox Series S GPU-ja még okozhat bajt a jövőben

A Metro fejlesztői nem voltak a legjobb véleménnyel a kisebb testvér grafikus teljesítményét illetően.

Zseniális megoldás volt a Microsoft részéről, hogy két kategóriájú konzolt is kiadtak. Akik komolyabban veszik a játékot és anyagi lehetőségeik is engedik, azok választhatják az elképesztően erős Series X gépet. Akik azonban nem szeretnének ennyit költeni, illetve ritkábban tudnak csak leülni kicsit szórakozni és 4K TV-vel sem rendelkeznek, azoknak nagyszerű választás a Series S is.

Több fejlesztőnek azonban nem tetszik ez a megközelítés, hiszen a Series X és a PS5 mögött azért jelentős lemaradása van a kisebb testvérnek. A Metro szériát jegyző 4A Games egyik fejlesztője fejezte ki aggodalmát a Series S miatt. Állítása szerint, nekik nem a RAM-mal volt gondjuk, habár az is sokkal lassabb ebben a gépben, hanem a GPU-val akadtak nagyobb nehézségeik.

Az előbbivel egyelőre nincsen különösebb gond szerinte, azonban az utóbbi hardver már most gondot okoz számukra és aggodalmát fejezte ki ennek jövőjével kapcsolatosan. Sokkal több munkát tételez ez a fajta kompromisszumkeresés, hiszen az ő textúráik és az egész játék alapvető felépítése leginkább a 4K 60FPS élményére van tervezve. Idén érkezik tőlük egy nagyobb és ingyenes frissítés a Metro Exodus-hoz, ami elhozza a magas képfrissítést és a Ray-Tracing támogatást is az új gépekre. A Series S tekintetében itt 1080p 60 FPS-re kell majd számítanunk, azonban ebben az esetben is minden képjavító technológia elérhető lesz.

Total
2
Shares
Previous Article
Constantine

Lényegesen más lesz az a Constantine reboot, amin J.J. Abrams és az HBO Max dolgozik

Next Article
Mortal Kombat

Harc! Befutott a Mortal Kombat brutális első előzetese

Related Posts