Technikai nehézségek sújtották a Disney+ platform indulását, de ez nem gátolta a rajongókat abban, hogy regisztráljanak a Star Wars, a Marvel és Pixar gyűjteményekre.
A The Walt Disney Company új szolgáltatása, a Disney+ streamingszolgáltató kedden három országban, az Egyesült Államokban, Kanadában és Hollandiában elrajtolt, de hamarosan újabb országok iratkoznak fel, 2020-ban pedig talán hozzánk is elér a platform. A szolgáltatás annyira nagy népszerűségnek örvendett első nap – ez részben a The Mandaloriannak tudható be -, hogy az első órákban a szerverek nem bírták a terhelést, nem lehetett bejelentkezni, de 24 óra leforgása alatt csaknem 10 millióan váltottak „ingyen” jegyet a platformra.
Nehéz megmondani, hogy a Disney mire lesz képes a világ legnagyobb streamingszolgáltatójával, a Netflix-szel szemben, mert a szolgáltató saját bevallása szerint 2019 harmadik negyedévében 60 millió amerikai és 97 millió nemzetközi előfizetőt számolt. A Disney tulajdonában lévő Hulu-nak több mint 28 millió felhasználója volt májusban. A CNBC jegyzése szerint a CBS szolgáltatónak, beleértve a CBS All Access és a Showtime szervizeket is, 5 évébe telt, mire elérte a 8 millió ügyfelet.
Ugyanakkor érdemes megjegyezni, hogy a Disney+ indulásánál egy hétnapos próbaidőt kapunk költségek nélkül, ami nem ad valós képet a tényleges előfizetőkről, ugyanis a Disney nem tisztázta, hogy a 10 millió feliratkozóból mennyi a fizető ügyfél. Nem tudni, hogy a próbaidő letelte után hányan maradnak, és hányan pártolnak el a Disneytől, de abban egyetérthetünk, hogy a Disney új zászlóshajója főként a Star Wars és a Marvel rajongókat célozta meg, hiszen több élőszereplős sorozatnak ad otthont a jövőben.
Szólj hozzá!