Egymásnak ellentmondó híreket hallunk arról, hogy a Warner Bros. Discovery miért döntött úgy, hogy elveti a Batgirl-t, azaz sem mozikban, sem online nem fogják soha bemutatni a filmet. Most azonban egy megbízható bennfentes rávilágított az igazságra, hogy a közönség állítólag hogyan reagált a filmre a tesztvetítésen.
Kiderült, hogy a Batgirl egyetlen tesztvetítésen adták le, mielőtt a Warner Bros. Discovery úgy döntött, hogy törli a filmet, és állítólag ugyanabban a régióban kapott pontot, mint a Shazam! Az istenek dühe. Szóval a film minősége mindenképpen közrejátszott ebben, mivel David Zaslav vezérigazgató szerint a film nem volt elég jó a mozis bemutatóhoz, és túl drága volt a streaminghez. Matthew Belloni hollywoodi bennfentes most megosztotta a The Town című podcastjában, hogy mit hallott arról a tesztvetítésről, és a jelek szerint a nézői visszajelzések alapján döntött úgy Zaslav, hogy inkább kukázza a filmet.
Erre a vetítésre akkor került sor, amikor a Warner Bros. még csak próbálta kitalálni, hogy mit kezdjen a Batgirllel. Hozzátette: “a vezetők, Walter Hamada a DC-től, és néhányan ott voltak, és megkérdezték a közönségtől, hogy “Nagynak érezték-e ezt?”, és nyilvánvalóan azt próbálták kitalálni, hogy úgy érezték-e, hogy megérdemelné-e a mozis megjelenést, és a konszenzus az volt, hogy egyáltalán nem”.
“[A forrásom] szerint úgy játszódott le mindez, mint egy tévés pilot, a tét nagyon kicsi volt” – folytatja Belloni. “Azt mondta, kicsit olyan érzés volt, mint a Sötét Főnix.”
Adil El Arbi és Bilall Fallah rendezőpáros a Bad Boys – Mindörökké rosszfiúk című filmmel nagy sikert aratott, miközben a Disney+ Ms. Marvel premierjét és fináléját egyöntetűen dicsérték. Ezek után nehéz elhinni, hogy a Batgirl esetében ennyire félresiklott volna valami, ugyanakkor a költségvetési korlátok nagyban szerepet játszhattak a minőségben.
Szólj hozzá!