24 óra alatt többen voltak kíváncsiak a Star Wars: The Rise of Skywalker előzetesére, mint a VII. és VIII. részére.
Egy felmérés szerint az első 24 órában többen voltak kíváncsiak a Star Wars: The Rise of Skywalker teaser előzetesére, mint Az ébredő Erő és Az utolsó Jedik epizódok első előzeteseire. A hónap elején a Lucasfilm ünnepélyes keretek között a Chicago-i Star Wars Celebration alatt rántotta le a leplet a Skywalker-saga utolsó rész előzeteséről, a The Rise of Skywalker részről. Már az önmagáért beszél, hogy egy történet a végéhez ér, így mindenki kíváncsi, hogyan is végződik az évtizedek óta tartó történet, de óriási lett a hype a film körül, mikor kiderült, hogy Palpatine uralkodó visszatér decemberben.
A Disney 2019-ben is rendkívül erős kínálattal bír a mozik műsorfüzetén, idén olyan kasszasikereket mutat be a mozikban, mint a Bosszúállók: Végjáték, Az oroszlánkirály, a Jégvarázs második része és természetesen karácsonykor a Star Wars: The Rise of the Skywalker. A Deadline értesülései szerint a IX. rész első ízelítőjét 24 óra alatt 111 millión láttak valamelyik videómegosztó portálon, ezzel pedig maga mögé utasította Az ébredő Erőt és Az utolsó Jediket is – az utóbbiét 20 millióan kevesebben nézték meg az első napban.
Ugyanakkor a Bosszúállók: Végjáték rekordjától messze elmaradt – az első előzetest 289 millióan láttak 24 óra alatt -, de még Az oroszlánkirályra is többen voltak kíváncsiak, mint a Star Wars fináléjára. Fontos szem előtt tartani azonban azt a tényt, hogy a The Rise of Skywalker előzetesét sokan élőben nézték meg a helyszínen, vagy a Star Wars Celebration élő közvetítésében, ami valószínűleg nagyban befolyásolta a nézettséget.
A Star Wars: The Rise of Skywalker országos bemutatója december 19-én lesz.
Szólj hozzá!