A Disney korábban még úgy számolt, jó ha elérik a 60 millió Disney+ előfizetőt 2024-re, de minden korábbi várakozást meghalad a platform népszerűsége.
Sokan kételkedtek a Disneyben, mikor bejelentették, hogy a Netflix után saját streamingszolgáltatót építenek, de alaposan rácáfoltak mindenkire. A Disney+ tavaly novemberben kezdte meg működését az Egyesült Államokban és még három másik országban (Kanada és Hollandia), az elmúlt öt hónapban pedig rohamosan megugrott az előfizetők száma. Nyilván, ebben benne van az is, hogy a koronavírus-járvány miatt mindenki otthon tölti mindennapját, és tartalom után vadásznak, valamint hogy egyre több európai országból elérhető a tárhely.
A Disney+ népszerűségének betudható a nagysikerű The Mandalorian élőszereplős Star Wars-sorozatnak és a The World According to Jeff Goldblum műsorának, ami szintén a Disney+-on követhető. Kevin Mayer, a Walt Disney szórakoztató ipar elnöke így nyilatkozott a bravúrról:
Igazán ledöbbentünk, hogy világszerte milliók léptek kapcsolatba a Disney+ szolgáltatással, és úgy gondoljuk, hogy jó előjel arra nézve, hogy az év hátralévő részében tovább terjeszkedjünk Nyugat-Európában, Japánban és Latin-Amerikában.
Nagyszerű történetek inspiráltak, és abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy a Disney+ szolgáltató nagyszerű és szórakoztató sorozatokat képes biztosítani.
Az elmúlt két hétben a Disney+ további nyolc nyugat-európai országból lett elérhető, beleértve az Egyesült Királyságot, Írországot, Franciaországot, Németországot, Olaszországot, Spanyolországot, Ausztriát és Svájcot. Ezenfelül pedig még Indiában is elstartolt, ahol a már meglévő Hotstar szolgáltatóval közösen kínálják a tartalmat, az ötvenmillióból nagyjából 8 millióra tehető az indiai előfizetők száma.
Ahogy az elnök is fogalmazott, a Disney+ tovább fog terjeszkedni Európában, ősszel hozzánk is megérkezik majd, és olyan várva-várt sorozatoknak ad helyet, mint a The Mandalorian második évada, vagy a The Falcon and the Winter Soldier.
Szólj hozzá!