4 millió eladott példány fölött a The Last of Us Part II

A sok fanyalgás ellenére azért igen csak jól teljesít a játék.

Elképesztően sikeres a Naughty Dog legújabb játéka, melyet természetesen mi is teszteltünk. Június 21-ig bezárólag több, mint négymillió példányt értékesítettek a játékból, amely így a leggyorsabban fogyó PS4 exkluzív játékká vált. A Naughty Dog a The Last of Us Part II-val egy, a saját kategóriáját meghaladó játékot alkotott meg. Az éveken keresztül tartó munkafolyamat során létrejött játék rendkívül magasra helyezte a mércét a szórakoztatóipari lehetőségek tekintetében. A széles körű innovációnak, tökéletes játékmeneti mechanizmusainak és mesteri történetmesélésének köszönhetően egy generációt meghatározó játékélményben lehet részünk.

A SIE természetesen együtt ünnepel a Naughty Dog egész csapatával, akik lehetővé tették ezen mérföldkő elérését. Neil Druckmann, a Naughty Dog alelnöke és a játék rendezője az alábbi üzenetet osztotta meg a rajongókkal:

Elképesztően hálásak vagyunk a rajongóknak világszerte, akik játszottak a The Last of Us Part II-val és megosztották velünk élményeiket. Egy új típusú történetet szándékoztunk létrehozni, ami nehéz témákat boncolgat és nem várt kihívások elé állítja a játékost. Csodálatos hallani, hogy az élmény mennyi emberhez eljutott, és mennyi gondolatébresztő diskurzust eredményezett. A kreativitásotok, a csodálatos Photo Mode pillanatképek, az eszméletlen játékmenet GIF-ek, valamint az Ellie gitárján felvett dalok minket is inspiráltak.
A The Last of Us Part II nem jöhetett volna létre a Naughty Dog több száz tehetséges és szenvedélyes fejlesztőjének munkája nélkül. El se tudunk képzelni nagyobb megtiszteltetést annál, mint amikor látjuk a játékosok pozitív visszajelzéseit. Köszönjük, hogy a segítségetekkel elérhettünk ehhez a mérföldkőhöz!

A Sony Interactive Entertainment továbbra is azon dolgozik, hogy egyedi és lebilincselő játékélményt nyújtson és miközben már érkezik a következő generáció, a PS4 konzolon továbbra is várhatók nagyszerű új címek: a Marvel’s Iron Man VR július 3-án jelenik meg, míg a Ghost of Tsushima július 17-én
debütál.

Total
0
Shares
Previous Article

JÁTÉKTESZT: Desperados III

Next Article
Jégvarázs

Disney-filmek reggeltől estig – tölts egy mesés napot az HBO-val!

Related Posts
Wide Screen YouTube