Alaposan átdolgozzák a játékot az eredeti változathoz képest.
Túl vagyunk már karakterbemutató és kedvcsináló trailereken is a Super Nintendo-s j-rpg remake kapcsán. Most azonban a japán Famitsu-ban komoly képi információbeli újdonságok kerültek napvilágra.
Átalakították a statisztikai pontok menüjét, jóval átláthatóbb és egyszerűbb lesz az egész. Újrabalanszolták a kasztokat, hogy használhatóbbá váljék a rendszer. Kicsit több mint 300 képesség kerül a végleges változatba. Ezt úgy sikerült elérni, hogy bekerült egy csomó passzív és support képesség, ezek között megtalálhatóak karakter- és kaszt specifikus képességek is. Lehetőség lesz kasztváltásra is a Mana Köveknél, amennyiben megszerezzünk a Godess’s Scales-t .
A Star Ocean 3 mintájára a csapatunkban lévők automatikusan szétszóródnak ha egy városba térünk, így interakcióba kerülhetünk velük és talán a kapcsolható képességeknek is lesz szerepe ezekben.
Többek között a rengeteg új tárgy is implementálásra került, köztük pl.: egy süti is ami átmenetileg 10%-kal növeli a begyűjthető tapasztalati pontokat. 4 tárgyunk lehet gyors elérésű, a két gyors elérésű képességünk mellett. Lesz egy Full Heal opció mely a teljes partit azonnal gyógyítja és az MP-t is rendbe rakja. A játékba bekerült 4 nehézségi fokozat, a szinte automata nagyon könnyűtől, a várhatóan kegyetlen, nagyon nehézig.
Legutolsó sorban pedig a játékban 12 mentési hely áll szolgálatunkba, automatikus mentéssel és kibővített mentési pontokkal.
A Trials of Mana 2020. május 24-én jelenik meg PlayStation 4-re, PC-re és Nintendo Switch-re
Szólj hozzá!