Tervezz szabadságot: A Bethesda szerint a Fallout 5-tel akár 600 órát is eljátszhatsz majd

Kiderült, mire készül a Bethesda: a Fallout 5 nem egy egyszerű játék lesz, hanem egy második élet a pusztaságban!

Kévés Bence Mihály
Olvasási idő: 3 perc
Forrás: Bethesda Softworks

A Fallout-széria rajongói pontosan tudják, hogy egy-egy új részbe nemcsak belekezdeni, hanem beleveszni is rendkívül könnyű. A posztapokaliptikus világ minden egyes romja és mutánsa mögött történetek rejlenek, a Bethesda pedig úgy tűnik, most minden eddiginél magasabbra teszi a lécet. Bár a Fallout 5-re még éveket kell várnunk, a fejlesztők már most elárulták, milyen léptékben gondolkodnak az új epizóddal kapcsolatban. Nem csupán egy rövid kalandról van szó, hanem egy olyan monumentális alkotásról, amely mellett eltörpülnek majd a korábbi fejezetek is. Ha azt hitted, hogy a Fallout 4 vagy a Fallout 76 sok idődet elvette, akkor érdemes felkészíteni a környezetedet: a következő rész ugyanis a fél életedet követelheti. Lássuk, miért ígérnek a készítők soha nem látott mélységeket az atomtámadás utáni világban!

Százórányi tartalom már a múlté: Jön a 600 órás Fallout-álom

A Bethesda Game Studios vezetésének legutóbbi nyilatkozatai alapján a Fallout 5 célja nem kevesebb, mint a totális elmélyülés. Emil Pagliarulo, a stúdió dizájnért felelős igazgatója egy interjúban rántotta le a leplet arról az „ideális világról”, amelyben a játékosok nem csupán néhány tíz órát töltenek el a pusztaságban. A fejlesztők víziója szerint az ötödik résznek annyi tartalmat kell kínálnia, hogy a játékidő akár a 600 órát is elérje. Ez a megközelítés jól illeszkedik a stúdió korábbi munkáihoz, különösen a Fallout 76-hoz, amely élő szolgáltatásként, folyamatosan bővülő tartalmakkal tartja lázban a közösséget. A cél az, hogy olyan összetett rendszereket és narratívát építsenek, amikben a játékosok hosszú távon, akár évekkel a megjelenés után is megtalálják a kihívást és a szórakozást.

Emil Pagliarulo így foglalta össze a stúdió reményeit a Game Informernek:

Boldog lennék egy olyan játékkal, amely ugyanolyan sikeres, mint a korábbi Fallout-részek, és továbbra is azt adja a rajongóknak, amit szeretnek. Szeretnénk nekik olyan történetet adni, amibe beleélhetik magukat, és olyan rendszereket, amiket imádnak. Valódi élményt szeretnénk nyújtani, amivel nem csak 20 vagy 100 órát játszanak, hanem 200, 300, vagy akár 600 órát is, mert mi ilyen játékokat készítünk. Ez a reményem a jövőre nézve: folytatjuk, amit eddig csináltunk, de közben folyamatosan fejlődünk is.

Emil Pagliarulo

Kapcsolat a TV-sorozattal és a távoli premier

Noha a videójátékról jelenleg még keveset tudunk, Todd Howard nemrégiben megerősítette, hogy a Fallout 5 szorosan kapcsolódni fog a sikeres televíziós sorozat világához és hol játszódhat majd. Ez az összefonódás még vonzóbbá teheti az univerzumot a régi motorosok és az új rajongók számára egyaránt. Ugyanakkor le kell hűtenünk a kedélyeket a megjelenést illetően: a Bethesda hatalmas ambíciói és a stúdió jelenlegi munkatempója miatt valószínűleg 2030-ig is várnunk kell, mire az első érdemi kedvcsináló napvilágot lát. Addig is marad a várakozás és a remény, hogy a Bethesda valóban szintet tud lépni a legendás franchise-zal, és persze nem feledkezhetünk meg a visszatérő sorozatadaptációjáról sem, amelynek első két epizódja már streamelhető a Prime Video műsorán.

Fallout 4
Forrás: Bethesda Softworks

Wide Screen Logo

CÍMKÉK:
Cikk megosztás
×