Megérkezett a Mercy első előzetese, amelyben Chris Pratt és Rebecca Ferguson egy sötét, jövőbeli bűnügyi történet középpontjában találják magukat. A filmet az Amazon MGM mutatja be 2026. január 23-án, és a trailer alapján egy feszült, morálisan összetett sci-fi thrillert ígér, amely a bűn, az igazság és az emberi elme határait feszegeti. Annabelle Wallis (Eleven kór) is fontos szerepben tűnik fel, míg a rendezői székbe Timur Bekmambetov ült.
Egy gyilkosság, egy hazugság, és egy nő, aki nem felejt
A Mercy történetét egyelőre rejtély fedi, nagy képet még nem kaptunk a sztoriról, de az előzetesből annyi kiderül, hogy Chris Pratt egy háborús veteránból lett nyomozót alakít, akit egy brutális bűnténnyel vádolnak meg. Miközben minden bizonyíték ellene szól, ő kétségbeesetten próbálja bebizonyítani ártatlanságát. A helyzetet tovább bonyolítja, hogy az ügyet vezető bírósági pszichológust Rebecca Ferguson játssza – és a két karakter között hamar kialakul egy feszült, pszichológiai játszma.
A film forgatókönyvét Marco van Belle írta (Arthur & Merlin), míg Bekmambetov – aki korábban a Wanted és a Ben-Hur modern feldolgozását rendezte – ezúttal egy sokkal komorabb, realisztikus világot álmodott vászonra.
Chris Pratt új oldalát mutatja meg
Pratt az utóbbi időben számos projekten dolgozik. Épp most fejezte be A végső lista – Sötét farkas című spinoff-sorozatot, de karácsonykor érkezik tőle a családi kalandfilm, a Way of the Warrior Kid is. Jövőre visszatér Mario hangjaként a Super Mario Galaxy Movie-ban, és készül a Garfield 2 is, ahol újra a híres narancssárga macska szinkronhangját adja.
A Mercy viszont minden korábbinál komolyabb szerepnek ígérkezik számára – egy sötét, gondolatébresztő történet, ahol hősei a saját múltjukkal és bűneikkel néznek szembe. 2026 januárjában a katasztrófafilmeké lesz a főszerep a mozikban, a Mercy előtt két héttel érkezik Gerard Butler új filmje, a Greenland: Migráció, míg egy héttel utána Jason Statham akciófilmje, a Shelter kerül a mozikba.
Örökké veled? / Eternity > Bemutató ideje: december 4.
