A fejlesztők megerősítették, hogy ugyan az Xbox One X erejét ki fogja használni a játék, a PS4 Pro-t viszont nem támogatja.
A jelenlegi generációban egészen hozzászokhattunk már ahhoz, hogy egy játék ha multiplatform, akkor szinte biztosan lesz egy Xbox One X-re és egy PS4 Pro-ra felkészített változata. Ez az újabb masinák erejét hivatott kihasználni vagy a felbontás, vagy a textúrák és az alapvető grafikai szépség színterén. Persze akad olyan játék is, amelyben olyan jól sikerül ezt alkalmazni, hogy nem kell választani és mindkét kategóriában erősebb tud lenni az alap konzolokhoz képest. A The Outer Worlds most egy olyan mozzanatot fog megvillantani, amit nem igazán láttunk még a jelenlegi generációs játékok között…
The Board wants to bring to your attention that pre-orders are now live for #TheOuterWorlds!https://t.co/eWt25gEAdL pic.twitter.com/lgo1NABqbg
— The Outer Worlds (@OuterWorlds) 2019. június 10.
Az emberek szeretik általában előre tudni, hogy milyen pluszt kaphatnak majd az erősebb konzolokon a megjelenő játékok kapcsán. Ezt a kérdést szegezték a Private Divisionhoz is, akik ezt a választ adták rá:
“Xbox One X-en 4K-ban fog futni, viszont semmiféle pluszt nem hoz a PS4 Pro-s verzió”
Eléggé fura ezt olvasni, hiszen a multiplatform játékok általában párosával szokták ezt a frissítést kapni. Valószínűleg két dolog lehet a háttérben. Az egyik ilyen, hogy a Microsoft konzolja erősebb. A másik, ami nagyobb szerepet játszik a történetben az az, hogy az Obsidiant most már a redmondiak birtokolják, így nyilván közelebb van a szívükhöz a zöldek konzolja. Mindenesetre így PS4 Pro-n is 1080P-ben fog futni a The Outer Worlds, reméljük legalább nagyobb FPS dropok nélkül.
Szólj hozzá!