Wide Screen
Image default
Gamer

Miért lehet problémás az új konzolok SSD-je?

Habár mindkét új gép a gyorsabb fajta háttértárral fog érkezni, ennek van minimum egy nagy problémája.

Az új konzolok egyik legnagyobb hívószava, amely gyakorlatilag minden játékost érdekel, az az új fajta háttértár miatt bőven megrövidülő töltési idők. Az SSD sokszor gyorsabban tudja betölteni az adott fájlokat, ezért nincs is szükség egy-egy ilyet többször elrejteni a kódolás közben, mint azt a Marvel’s Spider-Man kapcsán tették. Mi lehet azonban ennek a hátulütője?

Bizony a háttértár mérete. Jó esetben maximum 1 TB-os SSD-t fogunk kapni az alap gépekbe (itt megjegyezném, hogy szinte biztosan lesz majd 2 TB-os verzió is, természetesen drágábban), amely a mai játékok mérete mellett egészen hamar elfogy. Természetesen azt ígérik, hogy kisebbek lesznek alapvetően a játékok méretei, hiszen nem kell egy fájlt többször felhasználni a gyorsabb töltés érdekében, azonban valószínűleg a nagyobb teljesítmény és így a jobb minőségű textúrák miatt egészen el is szabadulhatnak az alkotások méretei. A Red Dead Redemption 2 így is 105 GB-ot foglal a PS4-eken, viszont a szebb textúrákkal már 150 GB-os mérete lesz a PC-n. Akkor még ne is beszéljünk az új COD MW egészen döbbenetes 175 GB-os helyéről.

Az SSD olyan mélyen be lesz integrálva gyors töltési idő miatt az új gépekbe, hogy a PSU.com szerint nem is igazán lehet majd azt bővíteni. Tehát a feltételezett növekedéssel az 1TB-os gépekben 5-6 nagyobb méretű játék férhet majd el… Meglátjuk, hogyan is lesz ez, és reméljük hogy nem lesz igazunk és cserélhető (illetve bővíthető) lesz a háttértár.

Még több a témában...

Befutott egy új előzetes a Hitman 2 kiegészítőjéről

Héja Szabolcs

[Gamescom 2019] Inside Xbox elődadás

Héja Szabolcs

BREAKING: Bejelentettek egy Terminator-játékot!

Héja Szabolcs

A weboldalon cookie-kat használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. Elfogad Tovább