Nem a legjobb időzítés ez egy ilyen dologra, főleg így másodjára ilyen rövid időn belül.
UPDATE: Redditen egy 343 Industries dolgozó, tisztázta a helyzetet, többek között Tim és Mary pozícióját a csapatnál. Szerinte nem volt pontos az alap cikk, hiszen Mary nem vette át Tim helyét és nem lett a kezében a teljes kreatív hatalom. Előbbi egy producer volt a stúdióban, és nem azért ment el, mert nem tetszett neki amit látott. Továbbá megerősítette, hogy nincsen “kreatív válság” a Halo Infinite berkein belül. Szóval a játékot 2020 végén magas minőségben tudják majd nekünk prezentálni.
A két next-gen konzol közül az Xboxról derült ki hamarabb, hogy pontosan mikor is fog majd megjelenni és még azt is elárulták a redmondiak, hogy melyik lesz a nyitó címe. A Halo Infinite-re esett a választás, amelyet a 343 Industries szolgáltat számukra. Nem is olyan régen azonban megerősítették, hogy a PS5 is bizony abban az idősávban (2020 év vége) fogja tiszteletét tenni a piacon, amely mindenképpen egyfajta nyomást helyezhet a vállukra.
Want to be a part of all the #X019 action? Now’s your chance.
Head to your local Microsoft Store for some fun-filled days of gaming on October 13, 20, and 27. Two lucky participants will win the Grand Prize: tickets to X019 in London!
Learn more: https://t.co/4Hvo065bpH pic.twitter.com/w6ugpAY9xy
— Xbox (@Xbox) 2019. október 11.
Ez a nyomás most még tovább nő, hiszen a 343 egyik fontos munkatársa elhagyta a fedélzetet. Még augusztusban külön váltak az útjaik Tim Longo-val, aki a kampányért felelős lead designer volt. Gyorsan ki is nevezték a helyére Mary Olson-t. A Stúdió kommentálása az volt, hogy a pozíciók úgy változhatnak az idők során, ahogy azt a projekt akkori haladási iránya elvárja tőlük. A baj csupán az, hogy a hölgy LinkedIn profilja szerint már ő sem a csapat tagja, hanem most már ahogy arra egy fórumozó felhívta a figyelmet, a Mindwinter Entertainment-nél dolgozik (csodálatos dolog ez az internet nemde?).
A Microsoft álláspontja szerint még mindig nincsen probléma, hiszen a teljes projekt kreatív dolgait Chris Lee vezeti, aki továbbra is a stúdió alkalmazottja marad. Mi lehet Szerintetek a probléma? Milyen lesz a játék így?
Kövesd a Wide Screen hivatalos Facebook-oldalát
Szólj hozzá!