A Marvel 1943: Rise of Hydra az egyik legjobban várt szuperhős-játék, amely a második világháború idején játszódik. A történetben Steve Rogers, vagyis Amerika Kapitány, és az akkori Fekete Párduc, Azurri – T’Challa nagyapja – egyesítik erőiket, hogy megállítsák a gonosz Hydra szervezetet. Eredetileg 2026 elejére tervezték a megjelenést, de a fejlesztőstúdió most hivatalosan bejelentette, hogy a játék „2026 elején túlra” csúszik, pontos dátum nélkül.
A Skydance szerint a játék „többet érdemel, mint egy sietős premier”
A Skydance Games közleményében hangsúlyozta, hogy a döntést a minőség érdekében hozták meg:
„Célunk, hogy felejthetetlen, prémium élményt nyújtsunk, amely méltó a karakterekhez és a világhoz, amellyel dolgozunk. A Marvel 1943: Rise of Hydra ambiciózus projekt, és szeretnénk biztosítani, hogy minden elvárásnak megfeleljen” – áll a nyilatkozatban.
A stúdió hozzátette, hogy a fejlesztés gőzerővel halad tovább, és hálásak a rajongók türelméért. A projekt mögött Amy Hennig áll, az Uncharted-sorozat legendás alkotója, aki korábban már bizonyította, hogyan lehet karakterközpontú történeteket mesélni interaktív formában.
A rajongók csalódottak, de a várakozás megérheti
A játékot eredetileg 2025-re tervezték, majd idén májusban tolták át 2026 elejére – most pedig ez a határidő is bizonytalanná vált. A halasztás híre egy napon érkezett a GTA VI újabb csúszásával, így a játékosok közössége egyelőre kevés jó hírt kapott.
A Marvel 1943: Rise of Hydra a háborús dráma és a szuperhősi akció ritka elegyének ígérkezik, amely az eddigi előzetesek alapján hangulatban és látványban is kimagasló lehet. Bár a pontos megjelenés továbbra is kérdéses, a Skydance szerint a cél egy „igazán különleges” játék, amely méltó lesz a Marvel-univerzum hőseihez – még ha ez néhány hónappal (vagy akár évvel) több várakozást is jelent.

Örökké veled? / Eternity > Bemutató ideje: december 4.
