Közel sem hozta ki a benne rejlő potenciál egészét a Cyberpunk 2077, ugyanis bár a játék zseniálisan sikerült, közben rengeteg hátráltató tényező rontotta el a szórakozást. Ilyen volt az optimalizáció, amin már ugyan gőzerővel dolgoznak, de még így sem teljesen jó a teljesítmény az előző generáció alap gépein. Ez még egy hosszabb folyamat eredménye lesz, hátha egy év múlva mindenki jó minőségben élvezheti a kalandot.
Az új generációs frissítést mindkét nagyobb játékuk esetében az év második felében tervezik kiadni és ami nagyon pozitív, ezek ingyenesek lesznek. Kíváncsiak vagyunk mit sikerült kihozni a The Witcher 3-ból Ray-Tracing támogatással, ugyanis PC-n a modderek már nagyon szép teljesítményeket tudtak elérni az alkotásból. A Cyberpunk is csak profitálhat majd ebből, ugyanis a Series X tekintetében néha még így is előfordultak optimalizálatlansági problémák.
Bejelentették azt is, hogy 2022-es évtől egyszerre fejlesztik majd a Witcher és a Cyberpunk következő részét, így megosztva a csapatukat a két zseniális franchise között. Reméljük ez nem vezet majd a játékok minőségének csökkenéséhez, ugyanis olyan fejlesztők, mint a Rockstar ezt már sikeresen megoldották, nem ütköztek nagyobb problémákba az idők során. A CD Projekt RED-nek éppen itt az ideje visszaszerezni a Witcher 3 kapcsán felépített hírét és elfelejteni ezt az egész Cyberpunk fiaskót.
Szólj hozzá!