Több fejlesztés is volt tervben, de egyik sem látta meg a napvilágot.
A Warner a Rocksteady féle Batman játékok sikerein felbuzdulva több vasat is szeretett volna a tűzben tartani, ezért Superman játékokat kezdett el terveztetni. Több ismert rendező és producer is leadta a pitcheit, az egyik 2013-as próbálkozás, egy a legutóbbi, Sony féle Spider-Manre hasonlító open world stuff volt. A DC univerzum számos gonosza tette volna tiszteletét a hatalmasra tervezett Metropolisban, ám a projekt nem lépte túl a prototípus fázist.
A 2014-es Superman: Unboundot az ugyanezen címen futó animációs sorozat továbbgondolásaként tervezték, ezúttal kevésbé open world megvalósításban. Kandor városa lett volna a helyszín, Kal-El ellenfeleit pedig többek közt olyan gonoszok jelentették, mint Brainiac vagy Doomsday. Ennek elkaszálása állítólag azért következett be, mert a Warner mindenképpen azt szerette volna, ha a megjelenő játékok a Rocksteady féle Arkham engine-re épülnének. Mivel az akkori változat nem igazán tudta Superman röpködését élvezetes módon eszközölni, így ez a fejlesztés is kútba esett.
Az már csak a hab a tortán, hogy egy Suicide Squad játéknak is hasonló okok miatt kellett meghiúsulnia, s ki tudja még hány másik ötlet volt a tarsolyban. A Rocksteady mindenesetre aktívan dolgozik valamilyen szuperhősős projekten, amiről már sok találgatás volt hogy micsoda (legutóbb megint Batmanről szóltak a pletykák, noha a fejlesztők korábban ezt cáfolták már). Reméljük hamarosan megtudjuk mi is az valójában.
Szólj hozzá!