Az NVidia hivatalos segédletet adott ki, hogy milyen beállítások mellett milyen sebességgel fut majd az új COD.
A Ray Tracing egy igazán érdekes technológia, hiszen annyira nagyon sokat nem lendít a játék kinézetén, viszont pont megadja néhol azt a “wow” érzést a végigjátszás közben, amire annyira nagyon sokan várnak. Az NVidia pontosan tudta ezt, és mivel minden adott volt hozzá, így kifejlesztették az RTX családot, amely támogatja ezt a huncutságot. Nincs még annyira elterjedve az egész, hiszen ezek a kártyák drágák, ráadásul a legolcsóbb is csak korlátozottan képes kezelni azokat a bizonyos sugarakat.
[penci_related_posts dis_pview=”no” dis_pdate=”no” title=”Ez is érdekelhet…” background=”” border=”” thumbright=”no” number=”4″ style=”grid” align=”none” withids=”” displayby=”cat” orderby=”date”]
Más világ jön majd valószínűleg, ha érkezik a két új generációs konzol, ugyanis mindkettőben lesz Ray Tracing (továbbiakban RT) támogatás alapból, tehát nagyobb közönséghez is el fog ez jutni. Most azonban koncentráljunk a jelenre, az NVidia kiadott a Call of Duty Modern Warfare-hez egy kis táblázatot, amely megmutatja milyen szintű kártya kell az egyes grafikai szintekhez.
Látható, hogy a 1080p 30FPS-es szinttel (nyilván RT nélkül), már a GTX 1650 is meg tud birkózni, amely a 60 ezer forint környéki árával egészen barátságos. A sokak által elvárt 1080/60FPS-hez már a GTX 1660 kell, amely még mindig egy józan árú kártya és igazán örvendetes, hogy ilyen teljesítményre képes. Persze a 4K 60FPS-hez RT-vel azért mélyebben a zsebünkbe kell nyúlni, ugyanis a RTX 2080 Super képes csak ezt futtatni, az meg 250 ezer forinttól kezdődik. Alapvetően egészen jól be van lőve a gépigény, meglátjuk ez milyen lesz majd a valós életben.
Kövesd a Wide Screen hivatalos Facebook-oldalát
Szólj hozzá!