A Tomb Raider sztárja, a híres régész kalandor Lara Croft igazi ikonná nőtte ki magát a videojátékiparban és azon túl. Valamint letörölhetetlen virtuális nyomott hagyott a szórakoztatóipar minden felületén. A tudományos kiválóság nagyköveti kinevezésétől élő megjelenésig a U2 koncertjén, Lara Croft tízmilliók életére volt hatással világszerte.
Több, mint 30 játékával és több száz díjával a hősnő már 25 éve kulturális ikon a játékosok kijelzőjén, megjárta Hollywood filmvásznait, T-Rexekkel harcolt, ősi ereklyéket ásott ki és megmentette a világot egy-két apokalipszistől. Lara már több tucat országban járt, felfedezte a Földközi-tengert, az Adriát, az Andamán-tengert, eljutott az Antarktiszra és az Északi Sarkra, valamint újra felfedezte Atlantiszt és Yamatai elveszett szigetét.
„A 25 év alatt a Tomb Raider sokkal több lett, mint egy játék, és Lara Croft igazi kulturális ikonná vált” mondta Scot Amos, a Crystal Dynamics stúdióvezetője. „Rendkívül büszkék vagyunk, hogy részesei lehetünk ezeknek a gazdag kalandoknak, de az igazi elismerés a rajongókat illeti. A káprázatos Tomb Raider közösség tette mindezt lehetővé, és alig várjuk, hogy velük együtt ünnepeljük ezt a történelmi mérföldkövet és még számos évtizedet.”
A Tomb Raider 25. évfordulójának egész éves ünneplése a sorozat főbb játékainak részletes felfedezését, köztük nosztalgikus anyagokat az archívumból, fejlesztői interjúkat, közösségi aktivitásokat, élő végigjátszásokat és sok mást tartogat. Az elkövetkezendő hónapokban a Crystal Dynamics újra ellátogat a főbb Tomb Raider játékokba, minden hónapban egy adott játékra fókuszálva. A Tomb Raider és Lara Croft rajongók további bejelentésekre is számíthatnak az év során.
Szólj hozzá!