Egy újságíró árulta el, mit látott egy Navi alapú rendszeren futtatott tech demóban és igazán impresszív amit mond.
Rengeteg pletykát és hivatalos hírt is halottunk már mind az új PlayStation-ről, mind az Xbox Scarlett-ről. Ami mindenképpen közös lesz bennük az az SSD és a Navi alapú architektúra. Igazából egyelőre el sem tudtuk képzelni, mihez is tud kezdeni a beharangozott bika hardver egy-egy játék során, azonban úgy néz ki most már legalább sejtésünk lesz a dolgokról. A híresztelések szerint sokkal-sokkal látványosabbak lesznek a játékok mint akár mostani generáció leggyönyörűbb darabjai.
[penci_related_posts dis_pview=”no” dis_pdate=”no” title=”Ez is érdekelhet…” background=”” border=”” thumbright=”no” number=”4″ style=”grid” align=”none” withids=”” displayby=”cat” orderby=”date”]
A GameFan magazin egyik szerkesztője elárulta a ResetEra-n, hogy nemrégiben szemtanúja volt egy friss tech demónak, ami egy nyílt világú multiplatform címé volt. Ezt a következő generációra ( tehát PS5 és Scarlett) fejlesztik és PC-re. Elmondása szerint minden részletében rendesen kenterbe verte akár a Red Dead Redemption 2-t és a The Last of Us part II-t is. Szerinte ez a demó volt a leges-legszebb valós idejű( tehát nem előre renderelt) játék, amit valaha látott. Ráadásul úgy nézett ki, mint egy valódi játék amit játszhatsz és nem egy szuperül kisimított Unity vagy UE4-en futó csoda. Úgy tudná leírni legjobban, mint a PS3 után mikor meglátta a Killzone Shadow Fall-t.
Habár az FPS 25 és 30 között mozgott, korai lenne ebből ítélni, hiszen ez még csak alfa változatnak sem tekinthető semmilyen szempontból sem. Nagyon feltűnőek voltak még az árnyékok. Megfigyelhető volt egy bokor olyan 100 különböző szállal és TÖKÉLETES árnyékokkal. Ráadásul ez csak egy random bokor volt a nagyvilágban elvetve és nem egy fő látványosság. Natív 2160p-ben futott és nem valami varázslatos technikával kisebb felbontásról felvarázsolva. Nagyon várjuk mire lesz képes ez a hardver és már epedünk egy valós idejű demóért.
Szólj hozzá!