Wide Screen
Image default
Játékok

Fura reklámmal várja a Sony a Valentin napot

A legfrissebb PlayStation filmecske az előző generációk marketingjét idézi.

A legfrissebb PlayStation filmecske az előző generációk marketingjét idézi.

A Sony amikor a kilencvenes években megékezett a konzol piacra, elég markáns, szokatlan képi világgal és marketinggel (is) hívta fel magára a figyelmet. A legkülönösebb talán a PS2 korszak volt, amikor még David Lynch is forgatott nekik reklámokat.

Ebben a generációban talán nem volt annyira jellemzőek a hasonló megoldások, de úgy tűnik a PS4 korszak végére azért kezdenek visszatalálni a gyökerekhez. Már novemberben is kaptunk egy érdekes képsort, most itt egy újabb, Valentin napi szösszenet. A poént nem lőném le, érdemes rászánni azt a másfél percet.

Még több a témában...

Alapjaitól kezdi újra a Ubisoft a Skull & Bones fejlesztését

Sinka Tamás

JÁTÉKTESZT: Ghost of Tsushima

Sinka Tamás

A generáció elveszett kincsei – 1. rész

Szarka Roland

Úgy tűnik, hogy Adblock kiegészítőt használsz, blokkolod a hirdetéseket.

Segítsd a munkánkat azzal, hogy engedélyezed a weboldalon megjelenő hirdetéseket.

Zárd be, ha nem szeretnél támogatni minket | Segítség? Kapcsolat