A The Last of Us második évadának fináléja „csak” 3,7 millió nézőt vonzott vasárnap este, az évad összességében így is jobban teljesített, mint az első. Az évadnyitó 5,3 milliós nézettségéhez képest ez 30%-os visszaesést jelent, viszont az epizódok 90 napos átlaga 37 millió – szemben a korábbi évad 32 milliós értékével.
A második évad mérlege – kevesebb élő néző, erősebb utóélet
A The Last of Us továbbra is az HBO egyik húzósorozata maradt, és noha a finálé nézettsége alacsonyabb volt az első részhez képest, a teljes évad még így is magasabb átlagot produkált, mint az előző. Az HBO tájékoztatása szerint az epizódokat átlagosan 37 millióan nézték meg 90 napon belül, míg az első évad esetében ez a szám 32 millió volt.
A The Last of Us története és készítői
Az Emmy-díjas Pedro Pascal (Joel) és Bella Ramsey (Ellie) főszereplésével készült posztapokaliptikus sorozat a Naughty Dog világsikerű videójátékát adaptálja. A történet szerint öt évvel az első évad eseményei után Joel és Ellie egy újabb, még veszélyesebb világban próbálnak boldogulni – miközben saját kapcsolatuk is egyre törékenyebb.
A sorozatot Craig Mazin (Csernobil) és Neil Druckmann (a videójáték társkészítője) alkotta meg, a produkcióban pedig a Sony Pictures Television, a PlayStation Productions, a Word Games, a Mighty Mint és a Naughty Dog is közreműködik.
A készítők már megerősítették, hogy a történet legalább egy harmadik, sőt valószínűleg egy negyedik évaddal is folytatódik. A The Last of Us tehát még jó ideig marad a popkultúra térképén – és minden jel szerint továbbra is milliók fogják követni Joel és Ellie útját, akár lineárisan, akár késleltetve.
