Megtudhattuk, pontosan melyik előző játék történetelmesélését fogja követni az Elden Ring.
Az E3 talán legérdekesebb konferenciáját egyértelműen a Microsoft tartotta, nem csupán a saját fejlesztésű játékaival, hanem a külsősök ott bemutatott alkotásai is elsőrangúak voltak. Gondoljuk csak a Keanu Reevs nevével fémjelzett Cyberpunk 2077-re vagy a From Software és George R. R. Martin kollaborációjában készülő Elden Ring-re. A mitológiát és a háttértörténetet alapvetően az írózseni fogja szerezni, azonban az alkotás jobban fog hasonlítani a Dark Souls szériára, mintsem a Sekiro-ra.
Ezekben a játékokban alapvetően találkozhatunk ilyen-olyan kihalt helyeken NPC-kel, azonban a címek vége felé kezd csak összeállni a történet az egyszeri felhasználó fejében. A Sekiro ugye változtatott ezen, hiszen sokkal inkább egy klasszikus értelemben vett sztorit kaptunk, egyértelműen jó és rossz szereplőkkel megfűszerezve. Hidetaka Miyazaki megerősítette az amerikai IGN-nek, hogy itt inkább mégis a “soulsborne” játékokra fog hasonlítani, és nem a legutóbbi művükre.
A Dark Souls-féle igazán testreszabható karaktert kapunk majd, amely amúgy sem lenne praktikus egy nagyon erős történetű alkotás szempontjából, hiszen úgy kevésbé lehet dramaturgiát kifejezni. Ezért is hangsúlyozták oly sokat, hogy Martin inkább a mitológiát és a háttértörténetet teremti meg a játék során. Érdeklődve várjuk, mit lehet ebből az érdekes projektből kihozni így.
Szólj hozzá!