A Discovery hamarosan nevet vált, s Warner Bros. Discovery-ként működik tovább, amikor a jövő hónapban az AT&T WarnerMedia lezárja a felvásárlási folyamatot. A várakozásoknak megfelelően az újonnan alakult vállalat a két streaming szolgáltatásukat – Discovery Plus és HBO Max – egyetlen szolgáltatássá egyesíti majd a jövőben.
A Variety beszámolója szerint a Discovery pénzügyi igazgatója, Gunnar Wiedenfels a héten megerősítette, hogy a Discovery egyesíti a két streamingszolgáltatót, miközben azért vannak találgatások az újonnan létrejött vállalat jövőjével kapcsolatban is. “Az egyik legfontosabb elem itt az, hogy a kombinált termékben hiszünk, szemben a csomaggal” – mondta Wiedenfels.
Az elemzők sem értettek egyet abban, hogy a Warner Bros. Discovery egyesíti-e a két szolgáltatást, vagy a Disney által kínált megoldást fogják alkalmazni, vagyis a Disney+, az ESPN+ és a Hulu csomagokhoz hasonlót kínál a fogyasztóknak – vagyis egyben is megvásárolható az előfizetői csomag, de magát a szolgáltatást már külön-külön kínálja a mikiegeres vállalat. Wiedenfels azonban azt is megerősítette, hogy az HBO Max és a Discovery Plus egyesítése egy új szolgáltatásba még eltart egy ideig. Így a közeljövőben a két streamingszolgáltatáshoz egy csomag lesz elérhető, mielőtt elkészülne egy új alkalmazás.
A Discovery Plus jelenleg havi 4,99 dollárért érhető el reklámokkal vagy 6,99 dollárért reklámok nélkül. Hasonló megoldást kínál az HBO Max is: 9,99 dollárba kerül a reklámokkal teli felület, míg 14,99 dollárba reklámmentes változat. Arról egyelőre nincs hír, hogy a kombinált streaming szolgáltatás mennyibe fog kerülni.
A WarnerMedia és a Discovery 2021-ben jelentette be a 43 milliárd dolláros megállapodást, három évvel azután, hogy az AT&T 85 milliárd dollárért felvásárolta a WarnerMedia-t. A fúzióban a WarnerMedia hatalmas film- és tévéműsor-katalógusa egyesül a Discovery műsoraival, beleértve a valóságshowkat és a dokumentum-sorozatokat.
Bár a két szolgáltató különböző műsorokat és filmeket tesz le az asztalra, közösen még erősebbek lehetnek, és valami olyan szolgáltatással drukkolhatnak elő, ami kedvezően előnyös lehet mindkét félnek, a fogyasztókról már nem is beszélve.
Szólj hozzá!