A Resident Evil Requiem visszatér a gyökerekhez – a hangulat közelebb áll majd a RE2-höz, mint a RE4-hez

A Capcom visszahozza a klasszikus túlélőhorror érzést, és ezúttal az ész fontosabb lesz, mint a fegyverek.

Kévés Bence Mihály
Olvasási idő: 2 perc
Forrás: Capcom

A Resident Evil Requiem a 2026-os év egyik legjobban várt játéka, amely nemcsak új főhőst mutat be – Grace Ashcroftot –, hanem a franchise régi rajongóinak is kedvez azzal, hogy visszatér a gyökerekhez. Az első előzetes benyomások szerint a játék hangulata a P.T.-t idézi, vagyis sötét, nyomasztó és reménytelen.

Egy megbízható bennfentes, Extas1s szerint a Resident Evil Requiem tónusa sokkal közelebb áll majd a Resident Evil 2-höz, mint a negyedik rész akció-orientált világához. A Capcom célja, hogy újra elérje azt a feszültséget és rettegést, amit a sorozat eredetileg a műfajba hozott.

A játékban nem lesz bőséges muníció, a túléléshez taktikusan kell bánni a golyókkal, és a hangsúly a nyomasztó légkörön lesz, nem a folyamatos lövöldözésen. A fejlesztők szerint a félelem forrása ezúttal az erőforrások hiánya és a folyamatos fenyegetettség érzése lesz – vagyis az, hogy mindig túl kevés a golyó, és túl sok a szörny.

Több játékmód, nagyobb szabadság

Akik számára a túlzott feszültség túl soknak bizonyulna, azoknak jó hír, hogy a Resident Evil Requiem harmadik személyű módot is kínál majd – így a játékosok dönthetnek, mennyire akarják magukra engedni a rettegést.

A Capcom nagy dobásra készül

A Resident Evil Requiem több játszható karaktert kínál, és a PS4 és Nintendo Switch verziók is megerősítést nyertek, így a sorozat eddigi egyik legnagyobb AAA-megjelenése lehet 2026-ban.

A Capcom masszív marketingkampánnyal készül, és ha minden igaz, a Requiem nemcsak új hőst, hanem egy teljesen új korszakot is elhozhat a Resident Evil világába – egy olyan korszakot, ahol a rettegés újra uralkodik.

Resident Evil Requiem
Forrás: Capcom

Wide Screen Logo

Cikk megosztás
×