Emmy-díjas rendezőt nyert meg a Netflix az Assassin’s Creed-szériának

A Csernobil atyja ezúttal az ókori Rómát célozza meg.

Kajtár Virág
Olvasási idő: 3 perc
Forrás: Ubisoft

A Variety jelentése szerint Johan Renck, az Emmy-díjas svéd filmrendező, aki leginkább az HBO nagy sikerű minisorozata, a Csernobil rendezőjeként ismert, kezelésbe veszi a Netflix-féle Assassin’s Creed-szériát. A cselekményt továbbra is titkok övezik, de a sorozat várhatóan 2026-ban kezd forogni Olaszországban, ugyanis annyi kiderült, hogy az ókori Rómában játszódhat majd. Azon belül is pontosan az 1. században, 54 -68 között, mely Nero császár uralkodásának ideje. A hírek szerint Nero mellett a nevelője, ifjabb Seneca is feltűnik majd, mint fontos történelmi szereplő.

Egyre több részlet derül ki a Netflix-féle Assassin’s Creedről

Nemrég a Deadline megerősítette, hogy Toby Wallace lesz az adaptáció egyik főszereplője. Wallace korábban olyan sorozatokban tűnt fel, mint a Netflix A Társadalom, illetve az FX Pistol, amelyben a Sex Pistols gitárosát, Steve Jonest alakította. Filmes munkái között ott van az Amíg tart a nyár, valamint a Motorosok, amelyben Austin Butler és Tom Hardy oldalán szerepelt. A színész hamarosan az Eufória harmadik évadában is látható lesz. Később, szintén a Deadline hozta le, hogy a Ne mondj semmit (Say Nothing) sztárja, Lola Petticrew csatlakozott Wallace-hoz. Mellettük állandó szerepekben láthatjuk majd Zachary Hart (Utolsó befutók) és Laura Marcus (Death by Lightning) szintén meg nem nevezett karaktereit.

Multimédiás bérgyilkosok

2007 óta az egyik legmeghatározóbb játéksorozat az Assassin’s Creed, amely évről évre milliós eladásokat produkál. A legújabb rész, a Shadows a feudális Japánba vitte a játékosokat, és két új főhőst, a nindzsa Naoét, valamint a szamuráj Yasukét követte. A franchise már számtalan korszakot bejárt az ókori Egyiptomtól a reneszánsz Itáliáig, de a tévés és filmes feldolgozások eddig nem találták meg a megfelelő irányt. A 2016-os mozifilm Michael Fassbenderrel ugyan nagy reményekkel indult, de pénzügyileg elmaradt a várakozásoktól, és nem indította el a tervezett filmes univerzumot.

A film egy olyan történetet próbált elmesélni, amely kapcsolódott a játékok kánonjához, mégis önállóan is működött. Sok rajongó szerint a Netflixnek most érdemes lenne ugyanebben a szellemben folytatnia, és valódi multimédiás projektté formálnia az egész franchise-t. A játékszéria narratíváját gyakran éri kritika, mert az utóbbi években tematikusan szétesett, és elveszítette azt a központi ívet, amelyet egykor Desmond Miles és az apokalipszist megelőző küldetése adott. Egy jól felépített sorozat lehetőséget adna arra, hogy újra kijelöljék a történet következő öt-tíz évének irányát, és megerősítsék a játékok közötti kapcsolatot.

Wide Screen Logo

Cikk megosztás
×