Film készül a Labubu plüssfigurákból a Sony Pictures-nél

A cuki szörnyecskék hamarosan a mozivásznon kelnek életre.

Faragó Dániel
Olvasási idő: 4 perc
Forrás: Pop Mart

Hollywood nem áll le a népszerű játékok megfilmesítésével. A Barbie, a Minecraft és a Super Mario filmek sikere után, most a népszerű Labubu plüssfigura filmes jogai is gazdára találtak. Sajtóértesülések szerint a Sony Pictures már tervezi is a Labubu filmet, de egyelőre nem tudni, hogy ez animációs vagy élőszereplős alkotás lesz-e.

Labubu: cuki és rémisztő ajándék plüssfigura

A The Hollywood Reporter értesülései szerint a Sony Pictures már meg is szerezte a Labubu filmes jogait és tervezik is a mozis adaptációját a plüssfigura alapján. A Labubu a Hong Kong-i származású Kaising Lung tervezéséből született kis aranyos és egyben ijesztő szőrös plüssfigura, melyet a Pop Mart kínai vállalat vásárolt fel 2019-ben és azóta világszinten értékesítik.

A játék az utóbbi években annyira népszerű lett, hogy a bevételei lekörözték a Barbie és Hello Kitty eladásait is. A plüssfigurákat amolyan „vakdobozokban” értékesítik és a vásárlónak meglepetés, hogy milyen formájú és dizájnú Labubu plüss érkezik. Azóta már a világsztárok is rákaptak erre, mint pl. Rihanna, David Beckham, Madonna vagy az NBA játékos Dillon Brooks, de a Labubu elsősorban a gyerekek és a fiatalok között nagyon népszerű.

A Hollywood Reporter cikke szerint a Sonynál még nagyon korai fázisban van a film. Egyelőre csak a jogokat szerezték meg a Pop Marttól, nincs még kijelölve producer, rendező vagy író és az sincs eldöntve, hogy animációs vagy élőszereplős lesz-e a produkció. A Sony nem kommentálta a híreket egyelőre, így a hivatalos bejelentés még várat magára. A hír hallatán a Sony Csoport részvényei 1,45%-ot emelkedtek a világtőzsdén, míg a Pop Mart részvényei -1,81%-os csökkenésben vannak, de ez a folyamat augusztus vége óta tart a vállalatnál, melynek részvényei akkor érték el a csúcsot.

A Pop Mart részvényei az év eleje óta több mint 230%-kal emelkedtek, így a Pop Mart piaci kapitalizációja meghaladja az 50 milliárd dollárt, ami azt jelenti, hogy a vállalat értékesebbé vált, mint a hagyományos iparági óriások, például a Barbie-gyártó Mattel és a Hello Kitty anyavállalata, a Sanrio. Csak idő kérdése volt, hogy valamelyik hollywoodi stúdió lecsapjon a Labubu filmes jogaira.

Újabb népszerű játékból készül? Borítékolható a siker?

Az utóbbi években egyre kevesebb hajdan népszerű franchise film tudja a mozikba csalogatni a nézőket. Már a Marvel és a DC szuperhős filmek népszerűsége is leáldozóban, a stúdiók pedig küszködnek, hogy a mozikba tudják hívni az Z és alfa generáció fiataljait, akiknek már az elsődleges szórakozást a videójáték jelenti.

Az elmúlt 2-3 évben viszont milliárd dolláros bombasiker lett a kasszáknál a Barbie, az Egy Minecraft film vagy a Super Mario Bros.: A film, melyek úgy tűnik megtalálták a közönségüket, így a stúdiók is rákaptak, hogy a most népszerű műanyag vagy videójátékokból filmet csináljanak. A sort valójában a 2014-es A Lego kaland című film indította el. A Sony Pictures ugyancsak tekintget már efelé, gondoljunk csak a Jumanji filmekre vagy az idén sikert arató K-pop démonvadászok című filmre. A Sony és a Mattel ugyancsak a héten állapodtak meg egy View-Master filmben is. A Labubu film szépen beleillik a fenti sorba, s reméljük hamarosan többet is megtudhatunk róla.

Labubu
Forrás: Getty Images

Wide Screen Logo

Cikk megosztás
×