Apple TV+ megszűnt – új néven és arculattal folytatja az Apple streamingje

Az Apple TV+ név a múlté.

Kévés Bence Mihály
Olvasási idő: 3 perc

Apple TV+ megszűnt – új néven és arculattal folytatja az Apple streamingje. Hat év után új korszak kezdődik az Apple streamingplatformja számára: a vállalat hétfőn, meglepetésszerűen jelentette be, hogy az Apple TV+ mostantól egyszerűen csak Apple TV néven fut tovább. Az átnevezést az F1: A film premierjét bejelentő sajtóközleményben erősítették meg, amely így fogalmazott: „Az Apple TV+ mostantól egyszerűen Apple TV, egy vibráló új arculattal.”

Az átnevezés érdekessége, hogy a streaming szolgáltatás mostantól ugyanazt a nevet viseli, mint az Apple televíziós készülékei és az azonos nevű alkalmazás – ezzel gyakorlatilag minden Apple TV-termék egy közös márkanév alá került. A vállalat egyelőre nem kommentálta a döntést, de a változás a felhasználók számára hamarosan világszerte látható lesz.

A „Plus” háborúk lezárulása

Az Apple TV+ 2019 novemberében indult olyan saját gyártású sorozatokkal, mint a The Morning Show, a See és a For All Mankind. A szolgáltatás gyorsan az egyik legelismertebb streamingplatformmá vált, olyan óriások mellett, mint a Netflix, a Disney+, a Prime Video vagy a SkyShowtime (Amerikában a Paramount+).

Az elmúlt években több streamingplatform is névváltoztatáson esett át – az HBO Max például egyszerűen Max lett előbb, hogy utána újra HBO Max néven folytassa; míg a Paramount korábban Paramount+-ként pozicionálta magát. Most az Apple is elhagyja a „+” trendet, hogy egyszerűbb, egységes márkát építsen.

Díjeső és sikeres saját produkciók

Az Apple streamingplatformja rövid idő alatt komoly hírnevet szerzett a szakmában. Eddig 553 díjat nyert, és több mint 2500 jelölést gyűjtött be neves díjátadókon. A legsikeresebb címek között ott van a többszörös Emmy-díjas Ted Lasso, a Különválás, a The Studio és az Oscar-díjas CODA.

A kínálatban olyan kiváló sorozatok szerepelnek még a felsoroltak mellett, mint a Slow Horses, Shrinking, Alapítvány, Invázió, Palm Royale, Loot, a For All Mankind vagy A siló. A mostani új márkaidentitás az Apple szerint a „modern, elegáns és egyszerű” megközelítést képviseli, amely még jobban összeköti a vállalat eszközeit és szolgáltatásait.

Az új Apple TV tehát nemcsak névváltozás, hanem új korszak kezdete az Apple streamingjében – letisztultabb, egységesebb és a cég teljes ökoszisztémájába illeszkedő formában.

Wide Screen Logo

CÍMKÉK:
Cikk megosztás
×