A State of Play adásában rengeteg gameplay anyagot kaptunk, amelyekkel közelebb kerültünk a játékhoz.
Ahogy azt a minap beharangoztuk, a State of Play aktuális adásában a Sony teljes egészében a Ghost of Tsushima-val foglalkozott. A majd húsz perces műsor a játék sok szegmensét bemutatta, így az eddigi gameplay részletek hiánya most bőven pótlásra került.
Elsőként a felfedezés és közlekedés lehetőségeit mutatta be a Sucker Punch csapata, mely egészen egyedi módon, UI nélkül a környezet bevonásával történik. Aztán láthattunk némi harcot, itt két változat is ismertetésre került. Elsőként szamurájként, szemtől szembeni küzdelemmel hatoltak be egy ellenséges táborba, a másik változatban pedig lopakodva, szellemként, minden kis piszkos trükköt felhasználva.
Ezt követően a főszereplő testre szabhatósága, valamint a photo mode mutatkozott be. Utóbbi kapcsán érdekesség, hogy egy a klasszikus japán szamuráj filmeket idéző fekete-fehér, kissé zajos szűrő is bekerült, amely bekapcsolásával akár az egész játék végigjátszható. Sőt, a teljes beleéléshez az autentikus japán szinkront is belőhetjük, így maximális lehet a hangulat. A Ghost of Tsushima– július 17-én jelenik meg.
Szólj hozzá!