Örömteli hírek érkezetek a Gearbox háza tájáról, ugyanis a játék legrosszabb aspektusát kezdik fejleszteni.
A Borderlands 3 alapvetően egy nagyon-nagyon jól sikerült alkotásnak tekinthető, amelyet alátámaszt a tesztünkben kapott 8 pontja is. Az ember azonban mégis keserű szájízzel áll fel sokszor előle, ugyanis sok hibát tartalmaz és rettenetesen rosszul van optimalizálva, amelyen nem sokat segít az Epic Game Store. A launcher ugyanis még magától sincsen a helyzet magaslatán. Pozitív látni azonban, hogy a Gearboxos srácok ezerrel dolgoznak a helyzet megoldásán, nézzük a hivatalos sajtóközleményüket.
Hali Vault Haunterek! Talán már észrevettétek, hogy tegnap megérkezett a Borderlands 3 első nagyobb frissítése, ami a teljesítményt célzó javításokat tartalmaz. A fejlesztők emellett természetesen továbbra is aktívan vizsgálják és dolgoznak azon, hogy fokozhatnák ezt jobban a későbbi frissítésekkel. Ezen nagyobb patch mellett a Gearbox és a 2K mára egy második, apróbb javításokat tartalmazó frissítést is tervez. Míg a tegnapi patch többnyire az átfogó teljesítményre fókuszált, addig ez a kisebb frissítés a játékbeli elemeket egyensúlyozza ki, mint például a Maliwan és Atlas fegyverek sebzésének mértékét.
Ahogy a Gearbox és a 2K fogalmazott bejegyzésükben a múlt héten: “A játékot tovább bővítő és javító nagyobb frissítések között több apróbb módosítást tudunk eszközölni ezekkel a ‘micropatch’ frissítésekkel, hogy gyorsabb ütemben javítsuk és finomhangoljuk a játékélményt. Folytatjuk a nagyobb frissítések kiadását, miközben a játékadatokat elemezve meghatározzuk a szükséges egyensúlyi változtatásokat, melyek a honlapon lesznek követhetők.” Jó az irány tehát, nem is olyan sokára egy még kiforrottabb játék lehet a Borderlands 3-ból.
Szólj hozzá!