Ennyire rossz kezdésre még a Disney sem számolt a Solo: Egy Star Wars-történet első hétvégéje után.
Nehéz megmondani, hogy mi vezetett ahhoz, hogy ennyire rossz kezdést produkáljon a Disney legújabb Star Wars-filmje, hiszen négy nap nem volt elegendő az USA-ban, hogy a film átlépje a 100 millió dollárt a jegyeladásokból. Az antológiafilm az Egyesült Államokban 84 milliónál állt meg a hétvégén, de Európa és a világ más országaiban sem tolongtak a jegypénztárak elé a nézők. Az Egyesült Királyságban 10,3 millió dollárt forgalmazott a stúdió, és sajnos Kína sem mentette meg a Lucasfilm becsületét, hiszen a keleti országban alig több mint 10 millió dollárt hozott a bemutató után.
Didn’t meet projections but amounts to a new personal best. check #SoloAStarWarsStory for balanced feedback & then C it on a big screen! https://t.co/QsOxOLuo22
— Ron Howard (@RealRonHoward) 2018. május 27.
Tovább ront a film helyzetén az a tény, hogy a filmet egyetlen országban, Japánban nem mutatták be, magyarul arra sem lehet fogni, hogy a nagyobb országokban nem került bemutatásra. A 2016-os Zsivány Egyes: Egy Star Wars-történet a Box Office első hétvégéjén 134 millióval kezdett az USA-ban, és akkor még nem beszéltünk a nemzetközi eladásokról. Többen úgy vélik, hogy a Disney rossz döntést hozott, mikor 3 hónappal a Star Wars: Az utolsó Jedik után mutatta be a Han Solo-filmet, és nem a megszokott karácsonyi időszakot választotta a bemutatóra. Az sem javított a film helyzetén, hogy egy héttel korábban került mozikba a Deadpool 2., és a Bosszúállók: Végtelen háború továbbra is a nézők egyik nagy kedvence. Ugyanakkor minden rosszban van valami jó is, mert Ron Howard rendező válaszolt a számokra, és azzal vigasztalja magát, hogy ugyan a film nem lépte át a 100 millió dollárt, de akkor is a valaha készült legjobban nyitó filmje a rendezőnek. Ebből így nem lesz(nek) folytatás(ok), pedig már nagyon elszántak voltak a stúdiónál…
Szólj hozzá!