Joss Whedon

Új koncepciós rajzok jelentek meg a Bosszúállók: Ultron kora filmből

A Bosszúállók: Ultron korából kapott képek és videó mellett többet megtudtunk Sólyomszemről is, köztük azt is, miért lett más a filmben, mint a képregényben.

A Bosszúállók: Ultron korából kapott képek és videó mellett többet megtudtunk Sólyomszemről is, köztük azt is, miért lett más a filmben, mint a képregényben.

Egy ideje már mindenki a Bosszúállók folytatásán, a Végtelen háborún dolgozik, ennek apropóján média is nagyobb hangsúlyt fektet harmadik filmre. Nosztalgikus élményben volt részünk hétvégén, merthogy egy egészen pazar fényképsorozatot kaptunk, ami látványban gazdag, s eddig nem látott korai koncepciós rajzokat prezentál a Bosszúállók: Ultron korából.

A visszajelzések alapján sajnos a Bosszúállók: Ultron kora nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, sokkal többet vártak a rajongók, ugyanakkor ha nem rajongói, hanem szakértő szemekkel/fülekkel vizsgáljuk, akkor ez jobb lett, mint a Polgárháború. Bizony, nem hiszitek? Kétség sem férhet hozzá, hogy egy bizonyos területen garantáltan felülmúlta az első Bosszúállók-filmet, mégpedig tervezésben és megvalósításban. Ezúton is szeretnénk megköszönni az Atomhawk Design vizuális effektekkel dolgozó cégnek a munkát, a látványt, és hogy most rendelkezésünkre bocsájtottak pár koncepciós rajzot a képregényfilm korai fázisából. A képsorok között megtalálható a The Avengers Tower, a Helicarrier-hajó, a mentőhajó, a titkos Sokovia-i HYDRA bázis, Ultron fegyvere, amit csak „the key”-nek kereszteltek és Sólyomszem családi idilljét, farmját is szemügyre vehetjük.

Az Atomhawk látványtervezője, Charles Wood kommentálta a cég egyedülálló tervezését, hogy miként sikerült leküzdeni az akadályokat.

A legtöbb formatervezés mindig kihívást rejt magában, mind megjelenésben, mind pedig eredetében, de itt most nem erről beszélünk. Az igazi kihívás az volt, hogy olyan filmet készítsünk, ami megálljt parancsol, és szembeállíthatjuk a többi filmmel. Valami reménytelibb és emberibb filmet a káoszba fulladt filmekből. A legnagyobb kihívás az volt, hogy megtaláljuk a mozifilm hangulatát, és megtervezzük az épületeket, melyek nagyobb teret kaptak a filmben.

A beszélgetésben Wood azt is elmagyarázta, hogy a rendező, Joss Whedon miért ragaszkodott ahhoz, hogy új és egyben ellentmondásos háttértörténetet kapjon Sólyomszem a filmben:

Itt is azt akarták elérni, hogy Sólyomszem emberibb alakot öltsön, és kapjon végre egy kis háttértörténetet. Mind Amerika kapitány, mind Vasember már megkapta a saját bemutatását, alaposan megismerhettük a karaktereket, ellenben Sólyomszemmel, aki kicsit háttérbe szorult, egészen eddig a ponting.

A grafikus hozzátette még, hogy Clint Barton farmját Whedon rendező házáról mintázták. És most lássuk ezeket a képeket, illetve a belőlük készült videót:

Közben kiderült az is, hogy hétfőn kezdetét vette a Bosszúállók: Végtelen háború és a továbbra is cím nélkül szereplő Bosszúállók 4. forgatása, melyről Russo fivérek meg is osztották első képüket:

dc-es-marvel-univerzum

Total
0
Shares
Previous Article

Új képek a Logan-ből - X-23 kismutánsunkból előtört az igazi bestia

Next Article

KRITIKA: Az éjszaka törvénye

Related Posts