Még 2022 decemberében szivárgott ki, hogy milyen nevet kaphat az HBO Max és a Discovery+ egyesített, új szolgáltatása. A vállalat eddig nem kommentálta a híreket, de nem is tagadta, ma azonban a Warner Bros. Discovery burbanki stúdió területén tartott rendezvényen Maxnak nevezte el új, kombinált streaming szolgáltatását a vállalat.
A Max rendszeres, friss tartalmakat kínál majd, havonta átlagosan több mint 40 új címmel és évaddal – közölte a vállalat. Az ikonikus és kedvelt műsorok mellett a Max világszerte elismert márkák, franchise-ok, sorozatok és karakterek világszínvonalú gyűjteményét kínálja majd. A közönség egy helyen fedezheti majd fel az HBO, a DC Universe és a Harry Potter világát, valamint a sikerfilmeket, eredeti sorozatokat és a rajongók által kedvelt műfajokat, mint például a megtörtént bűnügyek, a reality, az ételek és a vígjátékok.
“A Max szolgáltatás a tartalmak széles körű mozaikja, amely páratlanul széles, széleskörű és kiváló kínálatú lesz” – mondta az HBO és a Max Content elnök-vezérigazgatója, Casey Bloys egy nyilatkozatban. “Egyedülállóak vagyunk, mert minden kategóriában a legjobbak vagyunk, bármilyen mércével mérve – legyen szó nézettségről, díjakról, fandomról. Tudjuk, hogy bármilyen vágyat ki tudunk elégíteni, mert olyan márkákkal rendelkezünk, amelyeket az emberek szeretnek. A Maxnál megtalálják, amit akarnak, amikor akarják”.
A bejelentésben elhangzott az is, hogy a szolgáltatás havidíja 16 dollárba fog kerülni, illetve az új szolgáltatás 2023. május 23-án indul elsőként a tengerentúlon, és az új szolgáltatás folyamatosan fogja felváltani a világszerte elérhető HBO Maxet. A pontos magyarországi indulásról egyelőre nem tudni, de várhatóan valamikor 2024 elején érkezhet hazánkba a változás.
Szólj hozzá!