A Ubisoft egyelőre nem kötelezte el magát az áremelés mellett

A franciák egy pénzügyi tájékoztató keretein belül árultak el pár dolgot a jövőről.

Nemrég került megrendezésre a Ubisoft negyedéves pénzügyi tájékoztatója, amin Yves Guillemot elmondta, hogy saját rekordot döntöttek. Nem érhette panasz a ház elejét, hiszen mind az Assassin’s Creed Valhalla, mind az Immortals: Fenyx Rising elképesztő sikerek voltak. Az előbbitől természetesen elvárták ezt, de az utóbbi kellemes meglepetést okozott a franciáknak, hiszen elég erősen felülmúlta a várakozásokat.

Gyorsan nekiszegezték a kérdést az áremelésről is, ugyanis a Sony, az Activision és a Take-Two már meglépte, hogy 70 dollárért árulja az újgenerációs portékáit. Erre még nem tudott egyértelmű választ adni, megállapítása szerint jelenleg aktívan vizsgálják az eshetőségeket. Ennek ellenpólusaként a Microsoft kijelentette, hogy a közeljövőben nem tervezik drágábbá tenni az alkotásaikat. Az EA sem jutott egyelőre dűlőre a dologban.

Az viszont tényként kezelhető, hogy a Far Cry 6 még a megszokott áron rendelhető elő és a tervek szerint ez már legkésőbb szeptember 30-ig meg is fog érkezni. Pontos dátumot ehhez ugyan nem tudunk, de a Microsoft boltja szivárogtatott régebben egy májusi időpontot, ami akár igaz is lehet. Továbbá megemlítették még, hogy a következő pénzügyi évben (ami 2021 áprilistól 2020 márciusáig tart) rengeteg ingyenes és fizetős alkotásuk érkezik, amelyek közül 3 AAA mű lesz.

Ezekből már leleplezett a Far Cry 6 és a Rainbow Six Quarantine. Tehát további meglepetésekkel számolhatunk tőlük az idén, azt azonban gyorsan hozzátették, hogy a korábban beharangozott Star Wars játék még igazán kezdeti fázisban van, szóval még bőven kell majd rá várni.

Total
31
Shares
Previous Article
Knuckles

Sonic, a sündisznó 2.: Jason Momoa a Paramount Pictures kiszemeltje Knuckles szerepére

Next Article
Sonic, a sündisznó

Lelepleződött a Sonic, a sündisznó folytatás hivatalos címe és kitűzték a premier időpontját is

Related Posts

Ne maradj le a hírekről, kövess minket a Facebook-on is!