Főoldal Filmek A Netflixnek bejött a jelszómegosztás elleni fellépése, közel 6 millió új előfizetővel nőtt a bázis
Filmek

A Netflixnek bejött a jelszómegosztás elleni fellépése, közel 6 millió új előfizetővel nőtt a bázis

A jelszómegosztás tiltása ellenére többen fizetnek elő, mint ahányan lemondják a szolgáltatást.

361
Netflix

Úgy tűnik, hogy a Netflix jelszómegosztás elleni fellépése máris kifizetődő… legalábbis a vállalat számára. A Netflix 5,9 millió új előfizetőről számolt be a szolgáltatás legutóbbi negyedévében, amelynek során több mint 100 országban vezette be a fizetős megosztást, és új szabályokat vezetett be, amelyek megakadályozzák a jelszómegosztást azokkal a személyekkel, akik nem egy háztartásban élnek az előfizetővel.

Sokan a vállalat egyik legrosszabb döntésének nevezték, amikor kiterjesztették a fejlesztést több országra is, mondván, ezzel millióan fogják lemondani, és más alternatívát keresni. Ez nem jött be; a Netflix második negyedéves eredménybeszámolójában kiemelte, hogy a bevétel minden olyan régióban, ahol bevezették a fizetős megosztást, most magasabb, mint a funkció bevezetése előtt volt, és a feliratkozások száma már meghaladta a lemondásokat.

A streamingóriás győzelemként éli meg a mostani sikert, miután korábban még azzal próbált védekezni, hogy az előfizetői számok kezdetben ingadozhatnak a funkció bevezetésének fényében. Most azonban a Netflix előrejelzése szerint előfizetői számai a következő negyedévben is hasonló ütemben fognak emelkedni, mint ebben a negyedévben.

A Netflix előfizetőinek száma folyamatos emelkedést mutat a tavalyi év hasonló időszakához viszonyítva, amikor a vállalat nagyjából egymillió előfizetővel kevesebb új tagról számolt be. Emellett a Netflix 8,2 milliárd dolláros bevételt jelentett a negyedévről, és arra számít, hogy ez a következő negyedévekben felgyorsul, mivel a fizetős megosztást a fennmaradó országokban is bevezeti, és tovább növeli a reklámokkal támogatott részlegét.

Éppen a héten megszüntette a legolcsóbb reklámmentes csomagját az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban, ezzel gyakorlatilag arra kényszerítve ezeket az előfizetőket, hogy vagy reklámokat nézzenek, vagy fizessenek egy drágább szintért.

Netflix
Szerző
Kévés Bence Mihály

A filmek és sorozatok varázslatos világába csöppentem, és az élet túl rövid ahhoz, hogy rossz filmeket nézzünk.

Szólj hozzá!

Közelgő események

Még több a témában...