A SkyShowtime vezérigazgatója, Monty Sarhan ma bejelentette, hogy a Disney korábbi vezetőjét, Hristina Georgievát nevezték ki üzleti igazgatónak (Chief Business Officer). Georgieva korábban a Disney forgalmazásért és kereskedelmi fejlesztésért felelős alelnökeként (Vice President of Affiliate Distribution & Commercial Development) dolgozott. A SkyShowtime két új vezető csatlakozását is bejelentette stratégiai csapatához: Brett Horowitz az HBO Max-tól érkezik a kereskedelmi stratégiáért felelős alelnöki posztra (Vice President of Commercial Strategy), illetve Anazia Budhwar a Netflix-től érkezik a tartalomstratégiai igazgatói posztra (Director of Content Strategy).
Georgieva Sarhan közvetlen munkatársaként a SkyShowtime Distribution & Partnerships részlegének vezetője lesz, és a B2B bevételekért lesz teljes körűen felelős. Ebben az új szerepkörben Georgieva felügyeli és vezeti az új üzlet fejlesztést és a kábel-, műholdas és telekommunikációs forgalmazókkal, valamint a platformokkal, készülékgyártókkal és más partnerekkel – köztük a kiskereskedőkkel, valamint a fogyasztói termékek és szolgáltatások kapcsán – kötött partnerségeket.
Georgieva korábban négy éven át a Disney alelnökeként dolgozott Vice President of Affiliate Distribution & Commercial Development pozícióban, és tagja volt a Disney+ európai, közel-keleti és afrikai bevezetését végző csapatának, megkötve az első megállapodásokat a kábel-, műholdas és távközlési szolgáltatókkal, többek között a SkyShowtime számos piacán is.
Georgieva médiapiaci karrierjét a forgalmazási és a bevételi területek vezetésével töltötte. A Disney előtt a Fox Networks Groupnál és a Discoverynél töltött be vezető pozíciókat, ahol a páneurópai kereskedelmi stratégiákért, az üzleti partneri kapcsolatokért és a terjesztésért volt felelős. Georgieva Londonban dolgozik majd, és még az idén csatlakozik a SkyShowtime csapatához.
Sarhan kijelentette: “Hristinát örömmel üdvözlöm a SkyShowtime vezetői csapatában. Pályafutása során lenyűgöző eredményeket ért el tehetséges üzletkötőként. Egyedülállóan alkalmas arra, hogy az európai piacokon a Distribution & Partnerships területek vezetője legyen. Most, hogy a SkyShowtime már minden piacon működik, a terjesztés bővítésében és a bevételek biztosításában szerzett széleskörű tapasztalata segíteni fogja a SkyShowtime növekedésének következő szakaszát.”
Az új streaming szolgáltatás, amely nemrégiben, mindössze öt hónap alatt több mint 20 európai országban indult el, tovább bővíti csapatát amszterdami, budapesti, dániai, londoni, madridi, stockholmi és varsói irodáiban.
“Nagyon örülök, hogy csatlakozhatok a SkyShowtime-hoz, különösen kalandjuk egy ilyen izgalmas pontján, hiszen nemrég fejezték be az európai bevezetést” – mondta Georgieva. “Alig várom, hogy Montyval és a SkyShowtime csapatával együtt dolgozhassak az üzletág növekedésén, új üzleti kapcsolatokat építsek a forgalmazókkal és partnerekkel, és segítsek abban, hogy az ikonikus, magas színvonalú szórakoztatást még több nézőhöz juttassuk el.”
Sarhan két további vezető munkatárs kinevezését is bejelentette, akik más nagy streaming-szolgáltatóktól érkeznek a SkyShowtime-hoz. Mindketten az újonnan létrehozott stratégiai csapat tagjai, és közvetlenül Roberto Soto stratégiai igazgató munkatársai lesznek, aki tavaly év végén csatlakozott a SkyShowtime-hoz az HBO Max-tól.
Brett Horowitzot nevezték ki a kereskedelmi stratégiáért felelős alelnöknek (Vice President of Commercial Strategy), aki a D2C és B2B szegmensek előfizetői növekedési stratégiáját felügyeli, illetve támogatja a marketingért valamint a disztribúcióért és partnerségekért felelős csapatokat. A SkyShowtime-hoz az HBO Max-tól érkezik, ahol számos pozíciót töltött be, többek között a Data, Insights és Planning területek vezetőjeként, előtte pedig több mint hét évig az HBO Nordics pénzügyi igazgatója volt. Karrierjét a média és a szórakoztatóipar területén az HBO pénzügyi csapatának tagjaként kezdte New Yorkban.
Anazia Budhwar a SkyShowtime műsorfelelős csapatával együttműködve a tartalomstratégiai igazgatói (Director of Content Strategy) pozíciót tölti be, hogy optimalizálja az akvizíciós és saját gyártási stratégiákat, és növelje az elkötelezettséget. A Netflix-től érkezik, ahol több mint három éven át a Strategy and Planning terület vezetője volt. A Netflix előtt az NBC Universalnél dolgozott Londonban.
Sarhan hozzátette: “Hristinával együtt az új belépők érkezése azt mutatja, hogy a SkyShowtime mágnesként vonzza a tehetségeket Európa-szerte. Az egész szervezetet tekintve rendkívül büszke vagyok arra a csapatra, amelyet létrehoztunk. Roberto tavalyi belépése óta nagyszerű munkát végzett egy erős stratégiai működés kiépítésében. Brett és Anazia tovább erősíti a csapatát, streaming szaktudásukkal támogatva képességeink fejlődését a kulcsfontosságú területeken.”
Szólj hozzá!