Főoldal Filmek A Netflix bekeményít a jelszómegosztás ellen az Egyesült Államokban is
Filmek

A Netflix bekeményít a jelszómegosztás ellen az Egyesült Államokban is

Sikeres teszten van túl a Netflix jelszómegosztás ellenes akciója, újabb országokra terjesztik ki a funkciót.

705
Netflix

A Netflix jelszómegosztási akciója még az idén lecsap az Egyesült Államokban és más területeken. A vállalat 2023 első negyedévi részvényesi jelentésében a Netflix elárulta, hogy a fizetős megosztás “széles körű bevezetése” 2023 második negyedévében érkezik az Egyesült Államokba. Ez azt jelenti, hogy június végétől extradíjat kell majd fizetni azért, ha szeretnénk megosztani a felhasználói fiókot ismerőseinkkel, barátainkkal és más háztartásokkal.

“Az első negyedévben négy országban indítottuk el a fizetős megosztást, és elégedettek vagyunk az eredményekkel” – közölte a Netflix. “A második negyedévben széles körű bevezetést tervezünk, beleértve az Egyesült Államokat is”.

A Netflix először tavaly júliusban kezdte el tesztelni, hogy a felhasználók további “otthonokat” adhatnak hozzá a fiókhoz extra díj ellenében. Argentínában, El Salvadorban, Guatemalában, Hondurasban és a Dominikai Köztársaságban az ügyfeleknek extra díjat kellett fizetniük azért, hogy rendszeresen használják a fiókjukat az otthonukon kívül – ami gyakorlatilag egyenlő a fiókmegosztással is. A szolgáltatás ára országonként változott, de egyik helyen sem került többe 2,99 USD-nél. Egyelőre nem tudjuk, hogy az USA-ban mennyibe kerül majd az extra otthon.

Februárban a Netflix részletezte a jelszómegosztás visszaszorításának tervét, kiemelve számos kivételt, amelyek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy a háztartáson kívül is hozzáférjenek a fiókukhoz. A felhasználók például ideiglenes kódot kérhetnek, hogy otthonukon kívül is nézhessék a Netflixet, ha éppen utaznak. Úgy tűnik azonban, hogy a Netflix nagy figyelmet fog fordítani arra, hogy milyen eszközökkel és honnan jelentkeznek be a Netflix-fiókokba.

A Netflix előfizetési modelljében is változás történik, erősíteni szeretné a nemrég bevezetett hirdetési csomagot. Korábban az olcsóbb, reklámokkal tarkított modellben a streamingszolgáltató a felbontást 720p-re korlátozta, de ezen most erősíteni szeretnének, amitől azt reméli a Netflix, hogy vonzóbb lesz a fogyasztóknak, többen fognak majd az olcsóbb előfizetésre váltani.

A streamingszolgáltató megosztotta a 2023 első negyedévére vonatkozó előfizetői számokat is, amelyekből kiderül, hogy a Netflix januártól márciusig 1,8 millió előfizetővel bővült.

Netflix
Szerző
Kévés Bence Mihály

A filmek és sorozatok varázslatos világába csöppentem, és az élet túl rövid ahhoz, hogy rossz filmeket nézzünk.

Szólj hozzá!

Közelgő események

Még több a témában...