Sydney Sweeney reagált a botrányos reklámra – és Donald Trump váratlan üzenetére

A színésznő először szólalt meg a nagy port kavart American Eagle kampányról, ami még az egykori amerikai elnök figyelmét is felkeltette.

Kévés Bence Mihály
Olvasási idő: 2 perc
Forrás: People

Sydney Sweeney végre megtörte a csendet azután, hogy az American Eagle 2025-ös farmerkampánya hatalmas vitát robbantott ki az interneten. A reklám szlogenje – „Sydney Sweeney has great jeans” – elsőre ártalmatlannak tűnt, de sokan kétértelműnek érezték, mivel a „jeans” szó játékosan utalhatott a „genes” (gének) kifejezésre is. Ez pedig lavinát indított el a közösségi médiában, ahol több felhasználó azzal vádolta a márkát, hogy a hirdetés eugenikát és fehér felsőbbrendűséget sugall.

„Csak egy farmerreklám volt” – mondja Sweeney

A GQ-nak adott friss interjúban Sweeney elmondta, hogy teljesen meglepte a reakciók vihara:

Csak egy farmerreklámot csináltam. Őszintén, imádom a farmereket – mindig farmert és pólót hordok, ez a mindennapi viseletem.

Sydney Sweeney

A vitát az is tovább szította, hogy Donald Trump is megszólalt az ügyben, miután megtudta, hogy a színésznő regisztrált republikánus szavazó. Az amerikai elnök így reagált: „Ő republikánus? Na, akkor máris tetszik a reklám!”

Sweeney elárulta, hogy Trump kommentje teljesen „szürreális” volt számára. Mint mondta, a forgatásokon annyira lefoglalja a munka, hogy alig követi az internetes eseményeket: „Leforgattam a napot, hazamentem és aludtam. Nem vittem magammal a telefonomat a forgatásra, így sok mindent nem is láttam.”

A botrány ellenére az American Eagle szárnyalt

A közösségi médiás felháborodás ellenére a kampány elképesztő üzleti sikert hozott: az American Eagle részvényei közel 40%-ot emelkedtek a reklám megjelenése után.

„Tudtam, hogy a reklám célja egyszerű: nagyszerű farmereket mutatni. Nem vettük túl komolyan a hangzavart, a számok magukért beszéltek” – tette hozzá Sweeney.

Sweeney új filmje már úton van

A színésznő jelenleg a Christy című bokszéletrajzi filmet népszerűsíti, amely 2025. november 7-én érkezik a mozikba. És bár a farmerkampány körüli vita valószínűleg még egy darabig beszédtéma marad, Sweeney szerint a tanulság egyszerű: néha egy reklám tényleg csak egy reklám – még akkor is, ha a világ mást lát bele.

Wide Screen Logo

Cikk megosztás
×